Η Πελοπόννησος προβάλλει τη μοναδικότητά της στη 39η Philoxenia

Η Πελοπόννησος προβάλλει τη μοναδικότητά της στη 39η Philoxenia

Με όχημα την πολιτική των στρατηγικών συνεργασιών των πολιτών, των επαγγελματιών και των φορέων, η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει στη φετινή 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και ξενοδοχειακού Εξοπλισμού PHILOXENIA HOTELIA της ΔΕΘ HELEXPO, στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στόχος, όπως δηλώνει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου, Θανάσης Μιχελόγγονας, είναι η ενοποίηση και ισχυροποίηση, από τις αρχές του 2025, του τουριστικού place brand της Πελοποννήσου, “ενός προορισμού με διαχρονικότητα αλλά και διαφορετικότητα στον τρόπο ζωής, με αδιάκοπες κοινωνικές, γαστρονομικές και εορταστικές συνήθειες και με ατέρμονη γοητεία”.

Στη στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου, σύμφωνα με τον κ. Μιχελόγγονα, είναι η ελεγχόμενη και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, που υπακούει στην ανάδειξη και στον σεβασμό των τοπικών κοινωνιών. Στο Περίπτερο 15, σε ένα καλόγουστο, διαδραστικό και μοντέρνο σταντ, η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει ενώνοντας δυνάμεις και στόχους με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Πελοποννήσου και 12 δήμους, συγκεκριμένα τους δήμους Γορτυνίας, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Καλαμάτας, Κορινθίων Τριφυλίας, Τρίπολης, Σπάρτης, Νότιας Κυνουρίας, Βόρειας Κυνουρίας, Μονεμβασιάς, Λουτρακίου- Παραχώρας και Αγίων Θεοδώρων.

Στη φετινή 39η PHILOXENIA, η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε περισσότερες από 100 προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις με Έλληνες και ξένους εμπορικούς επισκέπτες, προβάλλει το τουριστικό της όραμα για μια περιοχή, που τα έχει όλα και επιπλέον την μοναδικότητα ενός εξαιρετικού οδικού άξονα, με τον οποίο ο επισκέπτης μόνο με μία ώρα οδήγησης πάει παντού.

Loading

Play