Η στρατηγική της AGRINO για τις εξαγωγές τυποποιημένων προϊόντων: Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα

Η στρατηγική της AGRINO για τις εξαγωγές τυποποιημένων προϊόντων: Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα

«Το μεγάλο στοίχημα για την Ελλάδα είναι τα προϊόντα μας να εξάγονται σε τυποποιημένη μορφή», τόνισε ο διευθυντής Εξαγωγών και Marketing της AGRINO, Άγις Πιστιόλας, στο ΕΤΒΑ VIPE Studio, το τηλεοπτικό στούντιο που δημιουργήθηκε από την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. ΑΕ και το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), εντός της Βιομηχανικής Περιοχής στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.

Παρουσιάζοντας τις τρεις κατηγορίες εξαγωγής προϊόντων στον τομέα του, ανέφερε πως η πρώτη κατηγορία αφορά την εξαγωγή προϊόντων σε χύμα μορφή, κάτι που δεν επιθυμούμε ως χώρα και στρατηγική. Η δεύτερη περιλαμβάνει τα κέτερινγκ προϊόντα, που προσφέρουν υψηλή προστιθέμενη αξία, ενώ η τρίτη κατηγορία, που είναι και η πιο σημαντική, αφορά τα τυποποιημένα προϊόντα με το λογότυπο της εταιρείας. Αυτή η τρίτη κατηγορία είναι η πιο σημαντική και σε αυτήν πρέπει η Ελλάδα να κερδίσει το στοίχημα.

«Εμείς φιλοδοξούμε να αυξήσουμε το αποτύπωμά μας στην τρίτη κατηγορία που είναι και η πιο δύσκολη από όλες», δήλωσε ο κ. Πιστιόλας και χαρακτήρισε τις εξαγωγές τυποποιημένων προϊόντων «παιχνίδι για δυνατούς λύτες». Για να πείσουμε τον εγχώριο καταναλωτή, είναι απαραίτητο να καταγράψουμε τις συνήθειές του.

Αναφερόμενος στην AGRINO, σημείωσε ότι είναι μία 100% ελληνική εταιρεία με σχεδόν 70 χρόνια παρουσίας στην παραγωγή ρυζιού και 25 χρόνια στην παραγωγή οσπρίων. Επίσης, αναφέρθηκε στις βασικές χώρες υποδοχής των εξαγωγών, οι οποίες περιλαμβάνουν τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Κύπρο και τη Ρουμανία.

Η AGRINO είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που εφάρμοσε τη συμβολαιακή γεωργία και ανέγραψε το όνομα του καλλιεργητή πάνω σε κάθε συσκευασία. «Αυτή είναι η απόλυτη έννοια της ιχνηλασιμότητας», σχολίασε.

Το portfolio προϊόντων της εταιρείας είναι από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως, περιλαμβάνοντας κλασικά ρύζια και ρύζια έτοιμα σε 10 λεπτά. Ο κ. Πιστιόλας μίλησε για τη χρήση μοναδικών πρώτων υλών, όπως βασιλομανίταρα και τρούφα Δυτικής Μακεδονίας.

Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με αναφορά στην πρωτοβουλία που στοχεύει στο σήμα «Ελλαδικά μας», στο πλαίσιο της οποίας η AGRINO και άλλες 70 ελληνικές επιχειρήσεις προβάλλουν τα προϊόντα τους, υπογραμμίζοντας την αξία τους για τον εθνικό πλούτο της χώρας. «Αν μπορέσει να αυξηθεί το παραγωγικό και εξαγωγικό αποτύπωμα αυτών των εταιρειών, αυτό σημαίνει ότι θα αυξηθεί ο εθνικός μας πλούτος», τόνισε ο κ. Πιστιόλας.

©

Loading