Καμπάνια για την ενίσχυση των ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ ξεκίνησε το κολλέγιο Ανατόλια

Καμπάνια για την ενίσχυση των ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ ξεκίνησε το κολλέγιο Ανατόλια

Καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την αγορά εξοπλισμού για τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ ξεκίνησε το κολλέγιο Ανατόλια, μεταξύ των αποφοίτων, γονέων και εργαζομένων του, με τους μαθητές να είναι οι πρώτοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα δωρίζοντας το ποσό των 5.000 ευρώ από τα έσοδα του φετινού Χριστουγεννιάτικου bazaar.

Η καμπάνια θα «τρέχει» έως την ερχόμενη Παρασκευή 3/4, παρά το γεγονός ότι ο αρχικός στόχος της συγκέντρωσης 15.000 ευρώ καλύφθηκε ήδη από τις πρώτες ώρες δημοσιοποίησής της, χθες το απόγευμα, όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του κολλεγίου Πάνος Βλάχος. «Η ανταπόκριση, ιδίως από την πλευρά των μαθητών ήταν συγκινητική», τόνισε ο κ. Βλάχος, εξηγώντας ότι ήδη 100 άτομα έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα να συμβάλουν στη «μάχη» που δίνει όλη η χώρα για την αντιμετώπιση του COVID-19.

«Αποφασίσαμε ως κοινότητα να βοηθήσουμε ενεργά, όπως κάναμε σε κάθε κρίση που αντιμετωπίσαμε από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής μας», σημείωσε ο κ. Βλάχος, εξηγώντας πως η δράση αυτή αποτελεί μέρος της αποστολής και της παράδοσης του κολλεγίου για την υποστήριξη της κοινότητας και της κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, έφερε ως παράδειγμα το ορφανοτροφείο για τα ορφανά του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου και το νοσοκομείο που λειτουργούσε το κολλέγιο, όταν ήταν στη Μερζιφούντα του Πόντου (1886-1921), αλλά και το bazaar που ξεκίνησε μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή για την ανακούφιση των θυμάτων παρά το γεγονός ότι και οι άνθρωποι του σχολείου ήταν και οι ίδιοι πρόσφυγες με μεγάλες ανάγκες.

«Η κίνησή μας αυτή δεν έχει μόνο έναν πολύτιμο συμβολικό χαρακτήρα, αλλά θα αποτελέσει σημαντική βοήθεια στον αγώνα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του ΑΧΕΠΑ για την στήριξη των συνανθρώπων μας που δίνουν τη μάχη ενάντια στην επικίνδυνη νόσο», τονίζει ο κ. Βλάχος στο μήνυμα- κάλεσμά του προς τα μέλη της κοινότητας του κολλεγίου.

Παράλληλα, η οργανωτική επιτροπή του 7ου Διαγωνισμού Επιχειρηματικών Ιδεών «John and Mary Pappajohn Business Plan Award», που διοργανώνει το Κέντρο Επιχειρηματικότητας του ACT, αποφάσισε να δώσει ένα από τα πέντε βραβεία σε ιδέες σχετικές με την πρόληψη, διάγνωση, θεραπεία, μετάδοση, διαχείριση πανδημιών/επιδημιών, ενώ στους 3D printers του κολλεγίου γίνονται δοκιμές εκτύπωσης μασκών.

 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play