ΚΤΕΛ: πότε θα αρχίσουν τα δρομολόγια στις γραμμές του ΟΑΣΘ

ΚΤΕΛ: πότε θα αρχίσουν τα δρομολόγια στις γραμμές του ΟΑΣΘ

Έτοιμο τεχνικά, ώστε (σε συνέργεια με τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς) να δρομολογήσει 100 λεωφορεία σε 25 γραμμές του ΟΑΣΘ είναι το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένει τώρα την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τη σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο οργανισμών (ΚΤΕΛ και ΟΑΣΘ), ώστε να αναλάβει το συμφωνηθέν μεταφορικό έργο. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”, o πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσώλης, επισήμανε ότι από τη στιγμή της λήψης μιας ενδεχόμενης έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου μέχρι να βγουν λεωφορεία σε γραμμές αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, απαιτείται σε κάθε περίπτωση διάστημα ενός μηνός, αφού θα πρέπει “να γίνουν και οι 300 προσλήψεις οδηγών που είναι stand by”.

 

Κατά τον κ.Τσώλη, η συγκεκριμένη σύμβαση, βάσει “και της προηγούμενης αντίστοιχης, που το ίδιο το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε στο πρόσφατο παρελθόν”, θα έπρεπε να έχει ήδη περάσει από τις προβλεπόμενες διαδικασίες. “Έχουμε τρέξει, έχουμε ρισκάρει, έχουμε πάρει δάνεια και περιμένουμε (την έγκριση) από το Ελεγκτικό, εδώ είναι το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε”, σημειώνει επί της διαδικασίας ο κ.Τσώλης. Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης υπενθύμισε πως πριν έναν χρόνο, τον Μάρτιο του 2019, το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε εγκρίνει “την παραχώρηση στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έξι γραμμών λόγω αδυναμίας του ΟΑΣΘ”. Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε την απορία του σχετικά με το αίτημα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για περαιτέρω διευκρινήσεις σε ό,τι αφορά την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο ΟΑΣΘ, αφού, όπως σχολίασε, “υπάρχει η έκθεση (σ.σ που επεξηγεί το ζήτημα από το οποίο προκύπτουν τα προβλήματα για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη)”.

 

“Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) είχε 620 (σ.σ λεωφορεία) και έχει 210, αν αυτό δεν είναι κατάρρευση ας μας εξηγήσει κάποιος (τι καθιστά αδυναμία τέλεσης συγκοινωνιακού έργου)” διερωτήθηκε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ, που από την άλλη δήλωσε πως ο στόλος των αστικών λεωφορείων που απαιτεί η σύμβαση έχει σε μεγάλο βαθμό ετοιμαστεί από την εταιρεία του. Έτσι τεχνικά ο κ.Τσώλης εξήγησε πως περί τα 45 από τα λεωφορεία που έχουν αποκτηθεί από την εταιρία βρίσκονται ήδη στη Θεσσαλονίκη, με τον συνολικό αριθμό οχημάτων στη Θεσσαλονίκη να φτάνουν τα 60 μέσα στην επόμενη εβδομάδα με τις όποιες συντηρήσεις ή αναβαθμίσεις, όπως η τοποθέτηση συστήματος ασύρματου Ίντερνετ να έχουν ολοκληρωθεί. Ο κ.Τσώλης τόνισε δε πως στα λεωφορεία, όταν και εφόσον υπάρξει η τελική έγκριση της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, θα απομένει η τοποθέτηση των ακυρωτικών μηχανημάτων, όπως και των μηχανημάτων αγοράς εισιτηρίων, κάτι που, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, θα είχε αρχίσει να γίνεται το τελευταίο διάστημα, εάν είχε υπάρξει θετική απάντηση από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ “ώστε να κερδηθεί χρόνος”, όπως χαρακτηριστικά είπε. Συνεπώς και με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα επί του θέματος, η τοποθέτηση και των συγκεκριμένων μηχανημάτων που έχουν απομείνει να εγκατασταθούν θα γίνει τελικά σταδιακά και σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά από την πλευρά του ΟΑΣΘ, κατά τα λεγόμενα του κ.Τσώλη, αυτό θα συνεπάγεται έναν “ρυθμό (τοποθέτησης των προαναφερθέντων μηχανημάτων) σε τρία λεωφορεία την ημέρα”.

 

Σωτήρης Κυριακίδης

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play