Με σκοπό τα έργα να είναι έτοιμα κατά την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό στα τέλη του 2023
Σειρά μελετών για την υλοποίηση υποστηρικτικών έργων στην περιοχή του Σταθμού Νέας Ελβετίας του Μετρό Θεσσαλονίκης δρομολογείται το επόμενο διάστημα, προκειμένου τα έργα να είναι έτοιμα κατά την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό στα τέλη του 2023, και να διευκολύνουν όσους φτάνουν στο σημείο εκείνο με αυτοκίνητο ή λεωφορείο, ώστε να πάρουν στη συνέχεια το μέσο σταθερής τροχιάς.
Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, τη σχετική πρωτοβουλία ανέλαβε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ενώ προβλέπεται η δημιουργία ισόπεδων κυκλικών κόμβων στην περιοχή της οδού Ψελλού για τη διευκόλυνση της κίνησης των οχημάτων.
«Είναι πολύ σημαντική η υλοποίηση ενός έργου, που είναι άκρως απαραίτητο για τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης» τόνισε ο κ. Μπίλλιας και επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή η γύρω περιοχή δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει τους επιβάτες. «Γι΄ αυτό τον λόγο, ο ΟΣΕΘ ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει τις μελέτες και για τον σταθμό μετεπιβίβασης, ώστε να μπορούν να παρκάρουν και οι ιδιώτες με τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά και τα λεωφορεία και να υπάρξουν συνδυασμένες μεταφορές, να μπορεί ο επισκέπτης ή ο επιβάτης να παρκάρει το αυτοκίνητό του ή να φτάνει μέχρι το σταθμό της Νέας Ελβετίας με λεωφορείο και να παίρνει το Μετρό για να πάει στον προορισμό του» πρόσθεσε.
Στο ερώτημα αν με τα έργα που θα υλοποιηθούν θα λυθεί το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων και των λεωφορείων, απάντησε ότι «όσα προβλέπονται εκεί δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα, αλλά θα το αμβλύνουν σε κάθε περίπτωση». «Το βασικότερο από όλα είναι ότι θα υπάρχει ένας σταθμός μετεπιβίβασης και για τα λεωφορεία, γιατί στόχος του Μετρό και του συστήματος μέσων μαζικής μεταφοράς, που προσπαθούμε να αποκτήσουμε στη Θεσσαλονίκη, είναι να αφήσουμε το αυτοκίνητο στις πυλωτές μας ή στα πάρκινγκ και να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για τη λειτουργία λοιπόν του Μετρό είναι πολύ σημαντικό να έχει ολοκληρωθεί και η παρέμβαση στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Θεσσαλονικέων» συμπλήρωσε.
Για το συγκεκριμένο θέμα, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ενέκρινε στην τελευταία της συνεδρίαση το σχέδιο Προγραμματικής Σύμβασης, μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε, με σκοπό την εκπόνηση μελετών για την υλοποίηση του έργου των συνοδών υποστηρικτικών έργων του Σταθμού Νέας Ελβετίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δείτε επίσης: Μετρό Θεσσαλονίκης: “Ναι” από το ΚΑΣ στην απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων στον Σταθμό Βενιζέλου
- Τόνια Σωτηροπούλου: Η κριτική για την ταινία του Τζέιμς Μποντ με πλήγωσε, αλλά με έκανε πιο δυνατή
- Ο Παναγιώτης Καραΐσκος συμμετέχει ξανά στον TUI Rhodes Marathon 2025
- Πεπ Γκουαρδιόλα: Η αδιαφιλονίκητη κυριαρχία στην Premier League
- Αύξηση τιμών και δραστηριότητας στη δευτερογενή αγορά ομολόγων πριν την ετυμηγορία της Fitch
- Ρωσία: Ανάλυση της πολεμικής αεροπορίας από τη βρετανική στρατιωτική κατασκοπεία