Τι και αν είναι το μόνο μαζικό μεταφορικό μέσο που έχουν οι Θεσσαλονικείς επιβάτες, ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να… προκαλεί την κοινή γνώμη και να στέλνει επιβάτες στα «κάγκελα»
Του Αλέξανδρου Παναγιωτίδη
Συγκεκριμένα η κατάσταση μπορεί σε όλη την Θεσσαλονίκη να είναι τραγική, ωστόσο υπάρχει μια συγκεκριμένη περιοχή, η οποία πλέον έχει αποκοπεί από την υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.
Ο λόγος για την Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης η οποία μπορεί να έχει μόνο μια γραμμή που να εξυπηρετεί την μεταφορά όλης της περιοχής στο κέντρο (το 28 κάνει μόλις 2 στάσεις στην Ευκαρπία και για πολύ κόσμο είναι δύσκολο να πάει εκεί), ωστόσο τα δρομολόγια είναι… εξαφανισμένα.
Πάμε όμως να μιλήσουμε με στοιχεία. Ημέρα Παρασκευή 1/07 του 2022 και γύρω στις 20:00 έχω την τρελή ιδέα να κατέβω επιτέλους στο κέντρο να πιω ένα καφεδάκι.
Ετοιμαζόμαστε μαζί με την σύντροφο μου και βγαίνουμε από το σπίτι στις 20:37, το λεωφορείο αναχώρησε στις 20:39 και έκτοτε ο τερματικός σταθμός παραμένει έρημος χωρίς κανένα λεωφορείο.
Στις 20:45 έρχεται ένα εκτός υπηρεσίας, το οποίο και σταθμεύει μπροστά μας, ο οδηγός ένας ευγενικός κύριος ανταποκρίνεται στην ερώτηση μου για το τι ώρα αναχωρεί.
Μετά τις απαραίτητες κλήσεις στους συναδέρφους του, με ενημερώνει ότι το λεωφορείο θα αναχωρήσει 21:20, με την συνολική αναμονή μου να είναι ένα ολόκληρο 40λεπτο.
Η δικαιολογία που είπαν και στον οδηγό είναι ότι έχουμε μπει στο θερινό πρόγραμμα δρομολογίων, δρομολογίων βέβαια που δεν ισχύουν καθώς στο πρόγραμμα του ΟΑΣΘ δεν υπάρχει 40λεπτη αναμονή.
Καλώντας σε ένα τηλέφωνο του σταθμάρχη, με ενημερώνει ότι δεν είναι αρμόδιος και με κατευθύνει σε έναν άλλον αριθμό τον οποίο και καλώ.
Στην ερώτηση μου γιατί θα κάνει τόση ώρα να αναχωρήσει, μου ανέφερε ότι έτσι είναι τα θερινά δρομολόγια, διαιωνίζοντας για ακόμη μια φορά το ψέμα.
Μάλιστα βιαζόταν τόσο πολύ να μου το κλείσει και ενοχλήθηκε από το γεγονός ότι ήξερα τις ώρες των δρομολογίων παραπέμποντας με σε γραφείο που ανοίγει την… Δευτέρα.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μετά από πέντε λεπτά βγαίνει έξω ο οδηγός του 38 ο οποίος με καλεί δίπλα του για να με ρωτήσει για ποιον λόγο τον εξέθεσα παίρνοντας και ρωτώντας τι ώρα φεύγει για να το πω στον οδηγό.
Άφωνος εγώ με αυτά που ακούω, τονίζω στον οδηγό όλο τον διάλογο, ο οποίος – πάλι καλά, με πιστεύει καθώς πολλά από αυτά τα άκουγε.
Η προσπάθεια λοιπόν τον γραφείων έπεσε στο κενό….
Η οδύσσεια που ονομάζεται ΟΑΣΘ δεν έχει τέλος. 21:20 ξεκινάει το 38 και από τις πρώτες στάσεις ξεκινάει το μαρτύριο της μάσκας.
Γεμάτο λεωφορείο, πιτσιρίκια κάθε ηλικίας και ένας οδηγός απροστάτευτος από τον κόσμο, συντελούν την εικόνα του ΟΑΣΘ εν έτει 2022.
Ούτε ίχνος μάσκας στο λεωφορείο και πλέον εμείς που φοράμε είμαστε όχι μόνο η μειοψηφία αλλά και είμαστε δαχτυλοδειχτούμενοι μέσα στο λεωφορείο.
Μην είσαι τσάμπας γίνε τσάμπιονς
Με αυτό το σλόγκαν ο ΟΑΣΘ προσπαθούσε να πείσει τον κόσμο να κόβει εισιτήριο μέσα στο αστικό.
Προφανώς κάθε μορφής λαθραίας επιβίβασης είναι λάθος, ωστόσο οι υπηρεσίες που προσφέρει ο ΟΑΣΘ δεν είναι για 0.90 λεπτά για μια διαδρομή.
Η σύγκριση με την Αθήνα δεν είναι λογική καθώς εκεί με 8 ευρώ για 5 μέρες είχε απεριόριστες διαδρομές με αστικό, ΗΣΑΠ, μετρό και όλα στην ώρα τους.
Τι ακριβώς πληρώνω στον ΟΑΣΘ; Τα δρομολόγια που δεν υπάρχουν; τα λεωφορεία της Λειψίας χωρίς κλιματιστικό ή το γεγονός ότι πολλά από τα λεωφορεία είναι ξεχαρβαλωμένα;
Ήρθε νομίζω η στιγμή ο ΟΑΣΘ να αλλάξει εικόνα. Η εικόνα αποσύνθεσης που παρουσιάζει σίγουρα δεν τιμάει την πόλη μας και γενικότερα δεν τιμάει την χώρα μας…
Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας πασχίζει να έχει… συγκοινωνία και η Ευκαρπία πασχίζει να μην αποκοπεί από την υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.
Αυτά τα λίγα… θα επανέλθουμε!
Δείτε επίσης: Ν. Παπαθανάσης – Αν. Δημοσχάκης: Συζήτησαν την προοπτική επαναλειτουργίας του εργοστασίου ζάχαρης στην Ορεστιάδα