Νέα γραμμή εξυπηρέτησης 15192 από τον δήμο Θεσσαλονίκης για τους πολίτες

Σε λειτουργία τίθεται από τον δήμο Θεσσαλονίκης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 15192, στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του δήμου.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή), από τις 08.00 έως τις 17.00, και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ). Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.

©

Loading