Νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές: Σύγκριση τιμών σε προσφορές και εκπτώσεις

Νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές: Σύγκριση τιμών σε προσφορές και εκπτώσεις

Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καταναλωτές. Συγκεκριμένα, από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές.

Ο κώδικας δεοντολογίας αφορά στην επικοινωνία της τιμής, δεν αφορά στην τιμολόγηση προϊόντων. Όπως εξηγεί ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, είναι σημαντικό ότι «στην επικοινωνία μείωσης της τιμής ενός προϊόντος θα γίνεται σε σχέση με την τιμή αναφοράς».

Η εφαρμογή του κώδικα βοηθάει τον καταναλωτή να κατανοήσει τι σημαίνει ακριβώς η επικοινωνία που γίνεται για ένα προϊόν. Ο κώδικας περιλαμβάνει δύο βασικές αρχές: πρώτον, η μείωση της τιμής θα αναφέρεται στην χαμηλότερη τιμή που πωλήθηκε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες στο συγκεκριμένο κατάστημα. Δεύτερον, οι ποσοτικές προσφορές δεν μπορούν να ισχύουν όλο το χρόνο αν δεν ισχύει η σωστή τιμή του προϊόντος.

Ο γενικός διευθυντής υπενθύμισε ότι η προετοιμασία των επιχειρήσεων του κλάδου έχει ξεκινήσει εδώ και έξι μήνες, με τη συνεργασία του υπουργείου Ανάπτυξης και της γενικής γραμματείας Εμπορίου.

Από 6 Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας, ενώ από 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Οι ποινές για παραβάσεις θα φτάνουν έως και 1,5 εκατ. ευρώ, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης.

Loading

Play