ΟΑΣΘ: Το πρώτο από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία έφτασε στο αμαξοστάσιο

ΟΑΣΘ: Το πρώτο από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία έφτασε στο αμαξοστάσιο

Θεσσαλονίκη-ΟΑΣΘ- Στο αμαξοστάσιο το πρώτο από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία

Το πρώτο από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία έφτασε στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη. Τον Μάιο αναμένεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ηλεκτρικά λεωφορεία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΑΣΘ αφού γίνουν οι προβλεπόμενοι έλεγχοι και οι τεχνικές δοκιμές, τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα παραδοθούν στον ΟΑΣΘ. Κατόπιν, θα ακολουθήσει η εγκατάσταση των μηχανημάτων επικύρωσης και έκδοσης εισιτηρίων και του συστήματος τηλεματικής και, βάσει του χρονοδιαγράμματος, θα αρχίσουν δρομολόγια στους δρόμους της πόλης.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου παρεβρέθηκαν το πρωί της 1ης Απριλίου στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, όπου επιθεώρησαν τις εργασίες κατασκευής του σταθμού φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επειτα από την επίσκεψη ο Χ. Σταϊκούρας δήλωσε τα εξής:

«Τρεις είναι οι ουσιαστικοί λόγοι που βρεθήκαμε, σήμερα, ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στη Θεσσαλονίκη και πάλι μετά από 15 ημέρες.

Ο πρώτος λόγος είναι για να επισκεφθούμε τον χώρο, στον οποίο βρίσκονται τα λεωφορεία. Τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία βρίσκονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης και θα είναι στους δρόμους – όπως  είχαμε δεσμευτεί, από 1η Σεπτεμβρίου 2023, στο Υπουργικό Συμβούλιο – περίπου στο τέλος Απριλίου.

Ταυτόχρονα, επισκεφθήκαμε τον χώρο, στον οποίο θα εγκατασταθούν οι φορτιστές και εκτιμούμε ότι και σε αυτό το πεδίο θα είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος. Άρα, θα υπάρχει μια σημαντική ανανέωση, βελτίωση και επαύξηση του στόλου των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από το τέλος Απριλίου και μετά.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι δεν αρκεί ο στόλος, αλλά χρειάζεται και το προσωπικό. Ολοκληρώσαμε χθες με τα συναρμόδια Υπουργεία την πρόσληψη επιπλέον 40 ατόμων στον ΟΑΣΘ έτσι ώστε, αυτός ο επαυξημένος στόλος, να κυκλοφορεί με περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό.

Ο τρίτος λόγος είναι ο εξής: Με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει ως πολιτική ηγεσία, στις 27 Μαρτίου θα εισηγηθούμε στο επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο, όπως είχαμε δεσμευτεί, το καινούργιο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, προφανώς με έναν σημαντικό ρόλο στον ΟΑΣΘ. Έναν σωστό και λειτουργικό ΟΑΣΘ και φυσικά με την εκκαθάρισή του. Μια υποχρέωση, που έπρεπε να έχει γίνει από το 2017.

Και στα τρία πεδία, όπως είχαμε δεσμευτεί, έχουμε συγκεκριμένα αποτελέσματα, τα οποία θα δείτε το επόμενο χρονικό διάστημα».

Δείτε Επίσης: Θεσσαλονίκη: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Περιφερειακή Οδό

Loading