Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρείχε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης καθώς και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν στην πόλη οι Κινέζοι τουρίστες.
Με στόχο την προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά της Κίνας ως τουριστικού προορισμού με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων και εμπειριών, o Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στη διαδικτυακή συνάντηση «2021 Greece – China Virtual Travel B2B Roadshow».
Τη συνάντηση διοργάνωσε το Γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κίνας, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρείχε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης καθώς και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν στην πόλη οι Κινέζοι τουρίστες.
Οι εκπρόσωποι του τουρισμού της ασιατικής χώρας, που συμμετείχαν στη συνάντηση, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη με ιδιαίτερη έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και τον τουρισμό γάμων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Δενδροφύτευση στην Τσιμισκή – Νέα δέντρα στην θέση αποξηραμένων (pics & vid)
- Οι καλύτερες γαστρονομικές πόλεις στον κόσμο σύμφωνα με το Taste Atlas
- Παναμάς: Ο πρόεδρος επαναβεβαιώνει την εθνική κυριαρχία επί της Διώρυγας μετά τις απειλές Τραμπ
- Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου με την παρουσία της Κατερίνας Σακελλαροπούλου
- Αλμέιδα: Η αδυναμία σκοραρίσματος στο πρώτο ημίχρονο μας κόστισε
- Ευρώπη: Οι περιφέρειες με τα υψηλότερα ποσοστά φτώχειας