Από το πρωί της Δευτέρας χιονίζει και το έχει στρώσει σε αρκετά ορεινά περίχωρα της Θεσσαλονίκης – Μεταξύ αυτών και τα περίχωρα του Ωραιοκάστρου.
Ρεπορτάζ: Kωνσταντίνα Πλοιαρίδη – Ντιέγκο Σάες Παπαχρήστου
Βγαίνοντας από το Ωραιόκαστρο, από την επαρχιακη οδό Θεσσαλονίκης-Δρυμού (προς Μελισσοχώρι), συναντάει κανείς σχεδόν αμέσως ένα πανέμορφο λευκό τοπίο.
Παρά το χιόνι που συνεχίζει μέχρι αυτήν την στιγμή να πέφτει, η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται κανονικά από το Ωραιόκαστρο προς το Μελισσοχώρι και αντίστροφα.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες του Politic.gr:




Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Τραυματισμένος ένας αστυνομικός από σύγκρουση με αγροτικό όχημα (vid&pics)
- Απολιγνιτοποίηση της Δ. Μακεδονίας: Το μέλλον της ΔΕΗ και οι νέες προοπτικές ανάπτυξης
- Ο Κιμ Γιονγκ Ουν «χτίζει» πυρηνικό ναυτικό: Νέα πολεμικά πλοία 10.000 τόνων για τη Βόρεια Κορέα
- Μεγάλη ημέρα για τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας: Εγκρίθηκε νέο Δημαρχείο
- Μητσοτάκης σε Τασούλα: Η κυβέρνηση ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας για τους συνεπείς δανειολήπτες – Χρέος της να στηρίζει την κοινωνία
- Ο Μητσοτάκης στο ΑΤ Συντάγματος για να βγάλει νέα ταυτότητα (ΕΙΚΟΝΕΣ)
![]()

