Παραγγελίες με… λάμψη ζητούν από τους ανθοπώλες οι καταναλωτές

Παραγγελίες με… λάμψη ζητούν από τους ανθοπώλες οι καταναλωτές

Η γλάστρα με το πανέμορφο αλεξανδρινό, για να φτάσει από το πεζοδρόμιο ως το σαλόνι έχει σκορπίσει την.. λάμψη του παντού. Τα τεράστια βελούδινα πανέμορφα φύλλα του «λουλουδιού των Χριστουγέννων» έχουν πασπαλιστεί με χρυσόσκονη και δεν είναι αυτή η μοναδική …προσθήκη λάμψης, καθώς μέχρι και στρας βάζουν οι ανθοπώλες στα φυτά επιχειρώντας να δώσουν ακόμη πιο γιορτινό κλίμα στη δύσκολη αυτή περίοδο και να ικανοποιήσουν εκείνους που θέλουν λαμπερό στολισμό.

Ο κ. Μανώλης Σύλλης, ανθοπώλης, μέλος ΔΣ του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, μιλώντας στο στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», λέει «πως για την φετινή εορταστική περίοδο που ούτως ή άλλως δεν μοιάζει με τις άλλες, πολλοί πελάτες προτιμούν και παραγγέλνουν τα χριστουγεννιάτικα φυτά τους ως …υπερπαραγωγή».

« Σε τουλάχιστον δέκα παραγγελίες σήμερα θέλουν όλοι στα φυτά ασημόσκονη ,χρυσόσκονη και στράς λέει ο κ. Σύλλης, αναφερόμενος στις κατ οίκον παραδόσεις. Αυτήν την τα περίοδο των γιορτών τα αλεξανδρινά ,τα γκι και τα ού είναι στις πρώτες θέσεις στη λίστα των προτιμήσεων του κόσμου . Τα γκι και τα ου που είναι περισσότερα συνδεδεμένα με την ελληνική κι ευρωπαiκή παραδοση τα επιλέγουν οι περισσότεροι για καλή τύχη «αλλά και το πανέμορφο κατακόκκινο αλεξανδρινό για στολισμό στο σπίτι», τονίζοντας πως είναι ελληνικό φυτό, καλλιεργείται από Έλληνες ανθοπαραγωγούς και συνεπώς συμβάλλει στην ελληνική παραγωγή και οικονομία.

Η κίνηση σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές βέβαια όπως αναφέρει ο κ. Σύλλης είναι μειωμένη και αυτές τις ημέρες των γιορτών τα φυτά των Χριστουγέννων δίνουν μια μικρή ανάσα στα ανθοπωλεία, τόσο στα μεγαλύτερα καταστήματα όσο και εκείνα της γειτονιάς που πέρασαν την περίοδο του Πάσχα χωρίς κίνηση, καλοκαίρι χωρίς γάμους ,βαφτίσια ,δεξιώσεις και εκδηλώσεις όπου τα λουλούδια είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο και σήμερα ο κλάδος κάνει μια τεράστια προσπάθεια να αντέξει και να μη «μαραθεί».

«Οι καταναλωτές όπως προκύπτει από τις αγοραστικές συνήθειες, έχουν ανάγκη από το χρώμα και την ηρεμία που προσφέρουν τα λουλούδια που όχι μόνο στολίζουν το σπίτι αλλά και την ψυχή» λέει ο κ. Σύλλης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως είναι σχεδόν βέβαιο πώς φέτος θα κάνουμε όλοι την ίδια ευχή κάτω από το γκι: «να απαλλαγούμε σύντομα από την covid 19».

Αναστασία Τελιανίδου

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play