Αν υπήρχε τοποθετημένο ένα κουτί παραπόνων στο δημαρχείο, σίγουρα θα ξεχείλιζε…
Μέσα σε έναν χρόνο, οι τρεις παραπάνω υπηρεσίες του δήμου δέχτηκαν συνολικά 44.384 αιτήματα – παράπονα. «Χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, προκειμένου να μας ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
Ειδικότερα, από την αρχή του έτους στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου», οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να συνοδεύσουν το παράπονό τους με σχετική φωτογραφία, με 34.863 αιτήματα να έχουν υποβληθεί έως τώρα, εκ των οποίων τα 5.781 βρίσκονται σε εκκρεμότητα.
Η «Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών», που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Ιούνιο, δέχτηκε 9.315 παράπονα, με ιδιαίτερη αύξηση της ζήτησης τους τελευταίους μήνες.
Από την έναρξη της εφαρμογής του θεσμού του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», 206 πολίτες επισκέφτηκαν το δημαρχιακό μέγαρο για να καταθέσουν τα αιτήματά τους προσωπικά.
«Τα αιτήματα και τα παράπονα έχουν διεκπεραιωθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%, με τη βοήθεια των υπηρεσιών του δήμου»
Η περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων είναι το πιο συχνό αίτημα
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα εγκαταλελειμμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα, που παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στους δρόμους.
«Δεν εφησυχάζουμε και οι προσπάθειες εντός του 2025 θα ενταθούν για να εξυπηρετήσουμε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πολιτών»
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ