Προώθηση του οινοτουρισμού της Κ. Μακεδονίας σε Βέλγιο και Ολλανδία

Προώθηση του οινοτουρισμού της Κ. Μακεδονίας σε Βέλγιο και Ολλανδία

Εκτιμώντας ότι η βελγική αγορά είναι ιδανική για την προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού για διακοπές οινοτουρισμού, ο ΕΟΤ προχώρησε σε συγκεκριμένες δράσεις για να αναδείξει το συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας σε Βέλγιο και Ολλανδία.

Αξιολογώντας την προτίμηση των Βέλγων να επιλέγουν τον τόπο των διακοπών τους με βάση τις δυνατότητες που προσφέρει για ξεκούραση και δραστηριότητες, τις ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες, τη γαστρονομία και τα ενδιαφέροντα πολιτιστικά δρώμενα αλλά και τη σημασία που αποδίδουν τόσο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και στο γενικότερο επίπεδο των τιμών, η υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip), με θέμα τον οινοτουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία για τρεις τουριστικούς πράκτορες και δύο bloggers από το Βέλγιο και την Ολλανδία, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Εξάλλου, η Ελλάδα αποτελεί τον πέμπτο δημοφιλέστερο τουριστικό προορισμό για τη συγκεκριμένη αγορά, με τις αφίξεις από το Βέλγιο να καταγράφουν το 2019 συνεχόμενη αύξηση 6,4%.

Το ταξίδι, που πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια εκδήλωσης προβολής του οινοτουρισμού που είχε διοργανώσει η ίδια υπηρεσία του ΕΟΤ με τους «Δρόμους του Κρασιού στη Βόρεια Ελλάδα» τον προηγούμενο Νοέμβριο, στις Βρυξέλλες, είχε ως στόχο την προβολή και προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας στις τουριστικές αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας, τον εμπλουτισμό του προορισμού με θεματικές αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, όπως η οινογευσία, αλλά και την ενίσχυση σε αφίξεις τουριστών στις χαμηλές τουριστικές περιόδους, μέσω εξειδικευμένων συμφωνιών με τουριστικούς πράκτορες.

Στο fam trip συμμετείχαν η Ολλανδή blogger Jody Mijts, που στην εξιδικευμένη ιστοσελίδα της https://ongewoonlekker.com (50.000 μοναδικοί επισκέπτες το μήνα) προβάλει την οινογνωσία, τη γαστρονομία και τα ταξίδια και ο René van Hoof από τη βελγική γαστρονομική πλατφόρμα www.tasted4you.be (επίσης, με 50.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα). Ακόμα έλαβαν μέρος στελέχη των, ειδικευμένων σε à la carte διακοπές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τουριστικών γραφείων DTS OTC Travel (www.dts-otc.be), Copco Travel (https://www.copcotravel.be) και Govaka & Pasar (https://www.govaka.be).

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης και απόλαυσαν την τοπική γαστρονομία σε εστιατόρια της πόλης. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν οινογευσίες στα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και της Πιερίας «Γεροβασιλείου», «Koύρτη», «Χρυσοστόμου», «Αδάμου», «Παντούλη», «Ξηρομερίτη» και «Πολυχρού».

Ν.Καζ.

©Πηγή: amna.gr

Loading