Κοντά στις 4.000 κλήσεις (3.988 συγκεκριμένα) επιβατών και ενδιαφερομένων πολιτών για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας δέχτηκε το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) στον πρώτο μήνα λειτουργίας του. Από τις 23 Δεκεμβρίου 2024, εκπαιδευμένο προσωπικό απαντά μέσα σε 30 δευτερόλεπτα στην κάθε κλήση, δίνοντας διευκρινίσεις για θέματα που αφορούν στην έκδοση και φόρτιση εισιτηρίων για τα αστικά λεωφορεία και στην έκδοση προσωποποιημένης κάρτας μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr).
Μέχρι στιγμής, μέσω της διαδικτυακής πύλης έχουν εκδοθεί 20.000 κάρτες οι οποίες είτε έχουν αποσταλεί μέσω ΕΛΤΑ, είτε έχουν παραληφθεί από τους δικαιούχους από τα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ. Παράλληλα, 4.500 προσωποποιημένες κάρτες έχουν εκδοθεί στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ με τη φυσική παρουσία του πολίτη.
Από την 1η Δεκεμβρίου έχουν πωληθεί 150.000 εισιτήρια Thessticket ενώ περισσότερα από 55.000 προφορτισμένα εισιτήρια 10 + 1 διαδρομών αστικά και περιαστικά διατέθηκαν από τον ΟΣΕΘ στον ΟΑΣΘ. Ο ΟΣΕΘ υπενθυμίζει ότι το «έξυπνο» εισιτήριο που εκδίδεται από τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης κομίστρου (ΑΜΕΚ) επαναφορτίζεται έως ότου καταστραφεί η υφή του. Για το λόγο αυτό ο ΟΣΕΘ προτρέπει το επιβατικό κοινό να μην πετάει το εισιτήριο και να το επαναφορτίζει.
Ολοκληρώνεται η διαδικασία τοποθέτησης των μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν το περιαστικό συγκοινωνιακό έργο. Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ ήδη διαθέτουν τα εν λόγω μηχανήματα.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει την τοποθέτηση και τη λειτουργία των μηχανημάτων έκδοσης και επικύρωσης στα λεωφορεία έχει συμβατική υποχρέωση να ολοκληρώσει το έργο της μέχρι 31 Ιανουαρίου. Μάλιστα, ήδη πραγματοποιεί τεχνικούς ελέγχους για την πλήρη και απρόσκοπτη λειτουργία όλων των μηχανημάτων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ