Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, τον Καναδά, την Αγγλία και την Αυστραλία πρόκειται να προωθηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα τα κρασιά του Αγίου Όρους, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης των εξαγωγών τους
Οι συγκεκριμένες αγορές – στόχοι επιλέχθηκαν αφενός λόγω της παρουσίας ελληνικού στοιχείου σε αυτές, αφετέρου επειδή θεωρείται ότι υπάρχει εκεί εν δυνάμει το αγοραστικό κοινό για το συγκεκριμένο προϊόν. Από την πορεία του εγχειρήματος, άλλωστε, θα εξαρτηθεί η δυνατότητα ευρύτερης προώθησης της παραγωγής κρασιού της Κεντρικής Μακεδονίας, όπου δραστηριοποιούνται εκατοντάδες παραγωγοί δεκάδων ποικιλιών αμπελιού.
Ο τομεάρχης Καινοτομίας και Εξωστρέφειας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Σωτήρης Μπάτος, μιλώντας στη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, ανέφερε ότι η προώθηση κρασιών του Αγίου Όρους σε τρίτες χώρες θα γίνει στο πλαίσιο σχετικού προγράμματος του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων το οποίο είναι κατά 100% χρηματοδοτούμενο ενώ η Περιφέρεια, από την πλευρά της θα καλύψει ένα τμήμα των ταξιδιωτικών εξόδων.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας, Κώστα Μιχαηλίδη, η σημασία του προγράμματος είναι μεγάλη, καθώς είναι η πρώτη φορά που καλύπτεται η χρηματοδότηση σε ποσοστό 100% για να προβληθεί μια συγκεκριμένη περιοχή μέσα από τα κρασιά ΠΓΕ (Προστασίας Γεωγραφικής Ένδειξης) του Αγίου Όρους. «Τα κρασιά με Προστασία Γεωγραφικής Ένδειξης Αγίου Όρους, παρότι έχουν αρκετά μεγάλη παραγωγή, δεν έχουν τόσο μεγάλες εξαγωγές στις περιοχές των τεσσάρων αγγλοσαξωνικών χωρών που επιλέχθηκαν», τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, γνωστοποίησε, ότι το πρόγραμμα προβολής των κρασιών περιλαμβάνει μια πολύ μεγάλη γκάμα δράσεων όπως η διαφήμισή τους σε εξειδικευμένο τύπο αλλά και στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και η συμμετοχή σε εκδηλώσεις, εκθέσεις και δείπνα όπου θα κληθούν εξειδικευμένοι άνθρωποι του κλάδου που επηρεάζουν το αγοραστικό κοινό. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί το κατάλληλο έντυπο και διαφημιστικό υλικό. Ο κ. Μιχαηλίδης επισήμανε, ακόμη ότι η συγκεκριμένη πρόταση είχε υψηλό βαθμό ωριμότητας και υπήρχε η δυνατότητα προσαρμογής της στις ανάγκες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με απώτερο στόχο να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της. «Όταν εστιάζει κανείς σε μια μικρή περιοχή με μεγάλη δυναμική γίνεται μια καλή αρχή για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε το βηματισμό μας και αργότερα να επεκταθούμε», πρόσθεσε.
Σε ό,τι αφορά, άλλωστε, την επιλογή των αγορών – στόχων, τη χαρακτήρισε στρατηγική επιλογή καθώς, όπως είπε, πρόκειται για χώρες στις οποίες οι άνθρωποι πίνουν γενικά κρασί, είναι γνώστες του καλού κρασιού και θεωρήθηκε ότι θα μπορούσε να εκτιμηθεί η ιδιαιτερότητα των κρασιών του Αγίου Όρους.
Δείτε επίσης: Όλυμπος: Μαγνήτης στην τουριστική αγορά του Βελγίου και της Σερβίας
- Ένας αναπάντεχος χορός της Λατινοπούλου φτάνει μέχρι τις ΗΠΑ – Το βίντεο που δημοσίευσε ο υποψήφιος υπουργός Δικαιοσύνης
- Διαβάστε στα Νέα Σαββατοκύριακο: Η στρατηγική για τη μεσαία τάξη
- Διακοπή αγώνα στη Ρουμανία, εντυπωσιακή εμφάνιση Ρονάλντο και πρόκριση για Ισπανία στους «8»
- Η Παρί υποχρέωσε τη Βαρκελώνη σε νέα ήττα, νίκη για την Αρμάνι Μιλάνο
- Αταμάν: Κερδίσαμε με στρατηγική στα τελευταία λεπτά