Περισσότερες από 22.500 αιτήσεις έχουν υποβληθεί στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μετακίνησης με τα αστικά λεωφορεία, σε διάστημα περί του ενάμιση μήνα. Έχουν εκδοθεί τουλάχιστον οι 17.500 κάρτες, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο του οργανισμού έχει δεχτεί πάνω από 3.000 κλήσεις.
«Καθημερινά υποβάλλονται περί τις 200-300 αιτήσεις για την λήψη των προσωποποιημένων καρτών μετακίνησης και ημερησίως εκδίδονται περί τις 750 με 850 κάρτες, που αποστέλλονται είτε προς παραλαβή στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ, είτε ταχυδρομικά», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ. Σημειώνει ότι επιπλέον 4.000 κάρτες έχουν ήδη εκδοθεί από τα τρία εκδοτήρια που λειτουργεί ο ΟΑΣΘ.
Όσον αφορά τα προβλήματα, ο κ. Τόσκας αναγνωρίζει ότι έχουν καταγραφεί περιπτώσεις καθυστερήσεων στην έκδοση των καρτών, οι οποίες έχουν ελαχιστοποιηθεί. Διαβεβαιώνει ότι «ο ΟΣΕΘ παρακολουθεί στενά τη διαδικασία και εργάζεται για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης, ώστε να διασφαλίζεται η ταχύτητα και η ακρίβεια στην παράδοση των προσωποποιημένων καρτών».
Ο ΟΣΕΘ βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο αναβάθμισης του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, στοχεύοντας στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Ο οργανισμός προχωρά στη σταδιακή εγκατάσταση νέων εκδοτικών μηχανημάτων εντός των λεωφορείων.
Αυτό το νέο σύστημα επιτρέπει την έκδοση έξυπνων επαναφορτιζόμενων εισιτηρίων και τη φόρτιση των προσωποποιημένων καρτών για τα λεωφορεία που έχουν ήδη εκδοθεί, προσφέροντας σημαντική ευελιξία στους επιβάτες. Οι 29 αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων που έχουν τοποθετηθεί σε κεντρικά σημεία της πόλης διευκολύνουν την αγορά και φόρτιση εισιτηρίων.
Ο διευθύνων σύμβουλος υπογραμμίζει ότι παρακολουθούνται τα δεδομένα από τη λειτουργία του νέου συγκοινωνιακού χάρτη και οι αποφάσεις για πιθανές αλλαγές θα βασίζονται σε αναλυτική αξιολόγηση με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει επιφέρει αλλαγές στο συγκοινωνιακό δίκτυο, με τα λεωφορεία να συνεχίζουν να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Η μετάβαση της πόλης στο νέο συγκοινωνιακό σύστημα απαιτεί χρόνο και σταδιακή προσαρμογή.
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΟΣΕΘ, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται καθημερινά για την πολιτική κομίστρου και την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ