«Σημαντική Επένδυση στη Δημόσια Συγκοινωνία: Ο Β. Οικονόμου Ανακοινώνει Νέα Μέτρα και Στρατηγικές»

Μήνυμα προς όλους ότι η «δημόσια συγκοινωνία σημαίνει πληρώνουμε εισιτήριο» και πως στόχος είναι η πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής, απέστειλε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, κατά την εκδήλωση του Υπερταμείου/Growthfund, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ με θέμα «Σύγχρονες Συγκοινωνίες και Βιωσιμότητα των Πόλεων».

Ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας ότι πλέον αποτελούν το 1/3 του συνολικού στόλου. Τόνισε ότι αυτό είναι μόνον η αρχή και ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα βήματα και αναβαθμισμένα λεωφορεία έως το 2027.

Επιπλέον, τόνισε ότι «έχουμε τα εργαλεία, τα εκσυγχρονίζουμε και σχεδιάζουμε μια σειρά ενεργειών ώστε τα μέσα να γίνουν πιο ελκυστικά για τους πολίτες. Θα εισαγάγουμε νυχτερινά λεωφορεία και θα επεκτείνουμε τον χρόνο λειτουργίας του Μετρό τις Παρασκευές και τα Σάββατα».

Η ανανέωση του στόλου λεωφορείων και Μετρό χαρακτηρίστηκε από τον υφυπουργό ως «μια τεράστια επένδυση, που γίνεται για πρώτη φορά τις τελευταίες δύο-τρεις δεκαετίες». Ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι «δεν έχει επενδύσει ξανά το κράτος τόσα χρήματα για τη δημόσια συγκοινωνία», προσθέτοντας ότι είναι ένα σπουδαίο στοίχημα και ότι «πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Αναφερόμενος στην προσπάθεια περιορισμού της εισιτηριοδιαφυγής, είπε: «Όποιος εισηγείται ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε εισιτήριο ας το δηλώσει δημοσίως, αλλά δεν θα υπάρχουν κορόιδα για εκείνους που πληρώνουν και πονηροί που δεν θα πληρώνουν. Όλοι θα πληρώνουμε».

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, Αθανάσιο Κοτταρά, η εταιρεία μεταφέρει ημερησίως περίπου 800.000 επιβάτες και το 2023 καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 16,5%, ενώ στο πρώτο οκτάμηνο του 2024 η αύξηση προσεγγίζει το 10%. Ο ίδιος ανέφερε ότι η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και έχει αυξήσει τους ελέγχους για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής από 150.000 σε 450.000.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, ανακοίνωσε ότι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου που παραλήφθηκε ήταν 19 ετών και ότι μέχρι το επόμενο καλοκαίρι θα έχει ανανεωθεί κατά 90%. Επίσης, ανέφερε πως θα κυκλοφορήσουν 950 ολοκαίνουργια λεωφορεία, που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος στους επιβάτες.

Ο Γιάννης Τόσκας, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), παρουσίασε τα χαρακτηριστικά του νέου συγκοινωνιακού χάρτη, υπογραμμίζοντας τη σημασία του Μετρό για την αναμόρφωση των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.

Ο Παναγιώτης Μπαλωμένος, διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΟΣΕ, δήλωσε ότι το 87% του χαρτοφυλακίου έχει εγγραφεί στο Κτηματολόγιο. Τέλος, ο Γιώργος Τσαπρούνης, γενικός διευθυντής επικοινωνίας του Ομίλου Άκτωρ, υπογράμμισε ότι όλοι οι σταθμοί του Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμοι και χαρακτήρισε τον σταθμό της Βενιζέλου «κόσμημα, ζωντανό μουσείο», τονίζοντας την υπερηφάνεια που πρέπει να νιώθει η Θεσσαλονίκη για το νέο Μετρό.

©

Loading