Στ. Αγγελούδης: «Δίνουμε το παρών στην καθημερινότητα των πολιτών»

Στ. Αγγελούδης: «Δίνουμε το παρών στην καθημερινότητα των πολιτών»

Το πλάνο της παράταξης του «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» παρουσίασε στην σημερινή 20/07 συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υποψήφιος Δήμαρχος, Στέλιος Αγγελούδης.

Ρεπορτάζ: Αλέξανδρος Παναγιωτίδης

Ο κ. Αγγελούδης στην αρχή της ομιλίας του τόνισε ότι η παράταξη του βρίσκεται κοντά στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, στις γειτονιές και τις δουλειές τους.

«Μιλάμε με τους πολίτες, βρισκόμαστε κοντά τους, στις γειτονιές, στα μαγαζιά τους και στους χώρους δουλειάς», ανέφερε συγκεκριμένα.

Ο κ. Αγγελούδης εξαπέλυσε επίθεση στον κ. Ζέρβα και τους αντιδημάρχους τονίζοντας ότι τίποτα από όσα θα μπορούσε να εξασφαλίσει για το μέλλον της Θεσσαλονίκης δεν έχει κάνει καμία απολύτως κίνηση.

«Ο κ Δήμαρχος αόρατος εδώ και 4,5 χρόνια ασχολούνταν με τις δημόσιες σχέσεις.Ακόμα και σήμερα στις προεκλογικές εμφανίσεις που κάνει αναφέρεται σε έργα και ευθύνες άλλων, σαν να μην είναι εκείνος δήμαρχος.

Με άλλα λόγια, ο κ. Δήμαρχος δεν διοικεί, απλά υπάρχει.

  • Δεν γνωρίζει τα προβλήματα, απλά παρίσταται. • Δεν παρουσίασε ποτέ ένα συγκροτημένο σχέδιο, ένα στρατηγικό πλάνο για την
    ανάταξη της πόλης. • Δεν έφερε ποτέ στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως ήταν υποχρεωμένος από το
    νόμο, ένα συνολικό Επιχειρησιακό Σχέδιο με όλες τις δαπάνες για την τετραετία
    που πέρασε.
  • Δεν διαβουλεύτηκε ποτέ τις αποφάσεις που έλαβε, όπως την αγορά
    λεωφορείων ή την ακύρωση της ανάπλασης της πλατείας Ελευθερίας, παρά
    μόνο τύποις και εντελώς αποσπασματικά, απαξιώνοντας συστηματικά τους
    πολίτες και τα θεσμικά όργανα, και μ’ αυτό εννοώ το Δημοτικό Συμβούλιο και τις
    δημοτικές επιτροπές.
    2
  • Δεν ασχολήθηκε να διορθώσει τα κακώς κείμενα. Αντίθετα, με πρόσχημα την
    «ευταξία», στην πραγματικότητα συνέβαλε στην επιδείνωση των συνθηκών
    διαβίωσης και κυκλοφορίας στην πόλη, με τις άστοχες και ρουσφετολογικές
    επιλογές του.
  • Δεν είχε την εντιμότητα να παραδεχτεί ότι όσα προχώρησε αυτά τα χρόνια
    οφείλονται σε παρακαταθήκες ώριμων προτάσεων και μελετών και εγκεκριμένα
    κονδύλια, όπως το δάνειο με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, που βρήκε
    έτοιμα. Προέβαλε ασύστολα ως δικές του προτεραιότητες, έργα και μελέτες
    που βρήκε έτοιμα, όπως η ανέγερση σχολικών κτιρίων, τα Ανοιχτά Κέντρα
    Εμπορίου (Καπάνι και Γούναρη), ο ποδηλατόδρομος της Κουντουριώτη, οι
    υπαίθριοι χώροι στάθμευσης, το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, το
    Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, το «Πάρκο για όλους», και πολλά άλλα. Δεν είχε την
    εντιμότητα να παραδεχθεί ότι ο ίδιος και οι αντιδήμαρχοί του καταψήφιζαν με
    μανία αυτά τα έργα στο Δημοτικό Συμβούλιο πριν αναλάβουν τη διοίκηση.
  • Δεν ομολόγησε ποτέ, ότι η συγκυρία της πανδημίας και η κυβερνητική κάλυψη
    με την πλήρη απουσία ελεγκτικών μηχανισμών, του επέτρεψαν να προχωρήσει
    σε σπατάλες για εφήμερα έργα εντυπωσιασμού χωρίς ουσιαστική βελτίωση,
    όπως ο ποδηλατόδρομος στην Καραμανλή, και να μοιράσει αμέτρητες απ’
    ευθείας αναθέσεις σε ημέτερους.
    Δυστυχώς για τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Ζέρβας υπήρξε ένας αόρατος αλλά θορυβώδης δήμαρχος.
    Απών στη δουλειά και προσηλωμένος στην εικόνα… Και με τη βεβαιότητα ότι η πόλη του
    χρωστάει»

Επίσης κατηγόρησε τον κ. Ζέρβα ότι το μόνο του κάνει είναι να δημιουργεί επικοινωνιακές εντυπώσεις χωρίς ουσιαστικό έργο.

«Στόχος της διοίκησης Ζέρβα η δημιουργία επικοινωνιακών εντυπώσεων. Η αναποτελεσματικότητα του δημάρχου δεν μπορεί να κρυφτεί και τα νούμερα είναι
αδιάψευστοι μάρτυρες της αλήθειας.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα:

  • Το 2019 «προικοδοτήθηκε» με 13 εκατομμύρια ευρώ για το πολιτιστικό κέντρο στους
    Στάβλους Παπάφη, από τα οποία δεν απορρόφησε ούτε ένα ευρώ.
  • Το 2020 με 1 εκατομμύριο ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών για τις μελέτες γύρω από
    το Σταθμό Μετρό Νέας Ελβετίας, από τα οποία δεν απορρόφησε ούτε ένα ευρώ.
  • Το 2021 με 1,5 εκατομμύριο από το Υπουργείο Τουρισμού για την Αριστοτέλους και το
    ντεκ της Παλιάς Παραλίας, από τα οποία δεν απορρόφησε ακόμη ούτε ένα ευρώ.
  • Την ίδια χρονιά, με 2 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπλαση κοινοχρήστων χώρων
    μπροστά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, από τα οποία δεν απορρόφησε ούτε ένα ευρώ.
  • Το 2022 με 18 εκατομμύρια από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» για τα «σπιτάκια
    ανακύκλωσης», από τα οποία δεν απορρόφησε ακόμη ούτε ένα ευρώ.
    Προσποιείται ότι ασχολείται και κάνει βιντεάκια στα σόσιαλ αλλά κάθε πολίτης
    αναρωτιέται: • Φταίνε οι πολίτες για την κατάσταση εγκατάλειψης και βρωμιάς στην πόλη;
  • Γιατί περίμενε τόσα χρόνια για να ασχοληθεί με τη συντήρηση του έργου στη Νέα
    Παραλία όταν η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο;
  • Γιατί διαμαρτύρεται για το κυκλοφοριακό, ενώ είναι υπεύθυνος για την επιδείνωσή του
    με την ανοχή που έδειξε στην ασυδοσία;»

Ο κ. Αγγελούδης μετέπειτα παρουσίασε τους έξι βασικούς προγραμματικούς του τομείς που αφορούν την καθαριότητα, την καθημερινότητα, τον αθλητισμό, τον πολισμό κυκλοφοριακό και την πράσινη πόλη.

  1. Καθαριότητα: Στον τομέα της Καθαριότητας αλλάζουμε τα πάντα. Εγκαινιάζουμε
    τον Επόπτη Δημοσίου Χώρου σε κάθε γειτονιά, με αρμοδιότητα την καταγραφή και
    αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων καθαριότητας, συντήρησης κοινοχρήστων
    χώρων, οδοφωτισμού και πρασίνου. Θα είναι ο άνθρωπος του Δήμου για τους
    πολίτες, σε άμεση επικοινωνία με τον πολίτη. Συγκεκριμένα: θα ρίξουμε στη μάχη
    της καθημερινότητας 100 επίλεκτα στελέχη στις 24 Συνοικίες του δήμου. Υπό την
    εποπτεία του δημάρχου, τα προβλήματα της καθημερινότητας θα
    αντιμετωπίζονται άμεσα, με τρόπο αποτελεσματικό, χωρίς περιττή
    γραφειοκρατία.
    Δημιουργούμε 3 Πράσινα Σημεία, όπου οι δημότες θα μπορούν να αφήνουν
    ογκώδη απορρίμματα, μικροσυσκευές και ανακυκλώσιμα.
    Και για πρώτη φορά, εφαρμόζουμε δίκαιη συμμετοχή στα δημοτικά τέλη:
    «πληρώνω όσο πετάω, ούτε ευρώ παραπάνω».
    Προτεραιότητα η Επιχείρηση «Πόλη Επιτέλους Καθαρή» που δίνει ειδικό βάρος
    στην ανταποδοτική ανακύκλωση με σύγχρονα μέσα.
  2. Κυκλοφοριακό: Κάνουμε τα αυτονόητα: Αποκομιδή απορριμμάτων και
    εφοδιασμός καταστημάτων σε ώρες που δεν αποτελούν όχληση για την κυκλοφορία
    της πόλης. Δημιουργούμε χίλιες νέες θέσεις στάθμευσης κάθε χρόνο.
    Λειτουργούμε Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού της Κυκλοφορίας, σε συνεργασία με τη
    Διεύθυνση Τροχαίας. Καθιερώνουμε σύστημα κυκλικής εναλλαγής των ταξί στους
    χώρους αναμονής. Δημιουργούμε χώρους στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων.
    Ανασχεδιάζουμε κρίσιμα σημεία οδικής συμφόρησης ώστε το κυκλοφοριακό να
    πάψει να αποτελεί καθημερινή παθογένεια και αποτροπή της μετακίνησης των
    πολιτών. Τα ΜΜΜ να λειτουργούν και οι πολίτες να έχουν το δικαίωμα κίνησης
    στην πόλη χωρίς δυσκολίες και εμπόδια. Επιδιώκουμε την κοινωνική συναίνεση
    και την ομαλή διαβίωση όλων μέσα στον αστικό χώρο. Έτσι, μετά από ένα εύλογο
    διάστημα διαβούλευσης και προσαρμογής, οι κανονιστικές διατάξεις ξεκινούν να
    εφαρμόζονται αυστηρά, χωρίς παρεκκλίσεις, με σεβασμό στις αποφάσεις των
    συλλογικών οργάνων και το κοινό όφελος.
  3. Αλλάζουμε από την γειτονιά: Ο πολίτης και οι ανάγκες γίνονται οδηγός και κριτής
    μας. Η προσβασιμότητα βασικό κριτήριο στο σχεδιασμό του δημόσιου χώρου.
    εκινάμε από την γειτονιά. Ενισχύουμε τις σχολικές και προσχολικές δομές.
    Μεριμνούμε για την ευημερία των ευπαθών ομάδων, οργανώνουμε ένα πλήρες
    δημοτικό πλέγμα αρωγής για όσους το έχουν ανάγκη.
  4. Πράσινη πόλη: Έχουμε συναίσθηση της παρούσας περιβαλλοντικής
    πραγματικότητας. Ενισχύουμε το πράσινο απόθεμα, μειώνουμε το περιβαλλοντικό
    αποτύπωμα και αξιοποιούμε εγκαταλελειμμένα κτίρια και δομές για το καλό της
    πόλης, επενδύουμε στην καινοτομία, τις έξυπνες λύσεις, τη σύγχρονη τεχνολογική
    πρόοδο, την επανάχρηση και την κυκλική οικονομία. Η πόλη αγκαλιάζει τα φυσικά
    της πλεονεκτήματα: το Θερμαϊκό και το Περιαστικό Δάσος (Σέιχ Σου). Και οι
    πράσινες επιλογές, η οικολογική διάσταση είναι βασική προϋπόθεση καλής
    λειτουργίας και ευημερίας της πόλης.
  5. Πολιτισμός: Ο Πολιτισμός ξανά δίνει ένα καθημερινό σφυγμό στην πόλη.
    Αναδεικνύει την Ιστορία της και ενεργοποιεί το αίσθημα ενσωμάτωσης και
    σεβασμού της διαφορετικότητας. Καθιερώνουμε την Κάρτα Πολιτισμού, για την
    πρόσβαση όλων στα μουσεία και τα θέατρα της πόλης. Thess Non-Stop Festival:
    Καθιερώνουμε το Διαρκές Φεστιβάλ Πόλης, με πολιτιστικές εκδηλώσεις καθ’ όλη τη
    διάρκεια του χρόνου. Ιδρύουμε το Φεστιβάλ Σολίστ, που θα συνδέει το μνημειακό
    πλούτο της πόλης με μεγάλα επικοινωνιακά και πολιτιστικά γεγονότα, με έμφαση σε
    διεθνείς δημιουργούς, που θα καθιερώσουν την πόλη ως σημείο αναφοράς για τον
    πολιτισμό υψηλού επιπέδου. Ενισχύουμε και εμπλουτίζουμε το θεσμό των
    Δημητρίων, με έμφαση στη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία της πόλης.
  6. Αθλητισμός: Ο Αθλητισμός ζωντανεύει την ανάγκη των πολιτών να ζουν με ρυθμό,
    άσκηση και εμπέδωσης της ευγενούς άμιλλας και του ευ αγωνίζεσθαι ως στάση
    καθημερινής συμπεριφοράς. Κοιτάμε προς την θάλασσαμας με τη φιλοξενία
    μεγάλων ναυταθλητικών διοργανώσεων, όπως η Regatta Θεσσαλονίκης – Βορείου
    Αιγαίου. Η Θεσσαλονίκη γίνεται τόπος προορισμού για ειδικά αθλήματα, όπως το
    παρκούρ, το skateboard, η αναρρίχηση, η ποδηλασία βουνού, κ.α. Διεκδικούμε τη
    μετατροπή του Καυταντζογλείου σε Διεθνές Κέντρο Αθλητικής Δραστηριότητας.
    Διεκδικούμε τη φιλοξενία παγκόσμιων αθλητικών γεγονότων σε συνεργασία με την
    Ολυμπιακή Επιτροπή και τις αθλητικές ομοσπονδίες. Στόχος μας η φιλοξενία και
    διοργάνωση σπουδαίων αθλητικών συναντήσεων. Και το σπουδαιότερο ίσως,
    δίνουμε με όλα αυτά, μια υγιή διέξοδο, εκτόνωση και ένα πρότυπο ζωής στη
    νεολαία μας.
    Στις προτεραιότητές μας, επιγραμματικά θα ήθελα να αναφέρω τα εξής, ως
    πρόγευση του αναλυτικότερου προγράμματος που θα παρουσιαστεί σε επόμενη
    συνάντηση:
    ✓ Εντατικός καθαρισμός της πόλης από σκουπίδια και μουτζούρες
    ✓ Υλοποίηση 1000 νέων θέσεων στάθμευσης κάθε χρόνο
    ✓ Πλατεία Ελευθερίας (επικαιροποίηση και δημοπράτηση)
    ✓ Πλατεία Διοικητηρίου (ολοκλήρωση μελέτης)
    ✓ Πεζοδρόμηση Αγίας Σοφίας (επικαιροποίηση και δημοπράτηση)
    ✓ Μελέτες μεγάλων αστικών παρεμβάσεων: Περιφερειακή Τάφρος, οδός
    Εγνατία, οδός Αγίου Δημητρίου, οδός Λαμπράκη, οδός Γιαννιτσών, πλατεία
    Δημοκρατίας
    ✓ Άνω Πόλη: παρεμβάσεις για την ανάδειξη του ιδιαίτερου χαρακτήρα της
    περιοχής (τοπικές αναπλάσεις, ιστορικοί περίπατοι, ανάδειξη σημείων θέας
    και επαναλειτουργία διατηρητέων κρηνών.)
    ✓ Κατασκευή κλειστού συγκροτήματος στίβου
    ✓ Κατασκευή Νεανικού Πολυχώρου Πολιτισμού
    ✓ Ολοκληρωμένο πρόγραμμα φροντίδας για τα αδέσποτα
  7. Μοντέλο διοίκησης: Διαφάνεια, λογοδοσία και ανοικτή διαχείριση. Αυτό είναι το
    νέο μοντέλο διοίκησης που θα φέρουμε στην πόλη. Γιατί μας ενδιαφέρει η γνώμη
    των πολιτών, χρειαζόμαστε τις προτάσεις τους και τους οφείλουμε απαντήσεις για
    το έργο μας.

«Έχω εμπιστοσύνη στον κύριο Ταχιάο και το 2024 θα λειτουργήσει το μέτρο της Θεσσαλονίκης. Όσον αφορά τον ΟΑΣΘ μια εύκολη λύση θα ήταν να είμαι συνέχεια έξω από το υπουργείο υποδομών για να έρθουν τα 300 λεωφορεία που δικαιούται η πόλη. Θα πρέπει να ανανεωθεί ο στόλος του ΟΑΣΘ, να γίνουν προσλήψεις οδηγών και προσωπικού στον οργανισμό, να τηρούνται οι λεωφορειολωρίδες και να βελτιωθεί η αστυνόμευση» ανέφερε σχετικά με τις συγκοινωνίες ο κ. Αγγελούδης

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: 35χρονος διακινητής έκρυβε μια προσφυγοπούλα με τη μητέρα της σε πορτμπαγκάζ

Loading

Play