Επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, τον οποίο υποδέχθηκε στο 14ο Γυμνάσιο της πόλης ο Στέλιος Αγγελούδης, στο πλαίσιο της εγκατάστασης διαδραστικών πινάκων.
Ρεπορτάζ: Γιώργος Φακής
Γενικότερα στη Θεσσαλονίκη η πλειονότητα των σχολείων διαθέτει διαδραστικούς πίνακες και στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι μέχρι την έναρξη του νέου σχολικού έτους, να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάστασή τους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ο υπουργός μαζί με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης είδαν από κοντά τους νέους πίνακες, ενώ συνομίλησαν και με μαθητές, οι οποίοι τους ανέφεραν ότι το μάθημα πλέον γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον.
Επιπλέον, ο Στέλιος Αγγελούδης ζήτησε από τον Κυριάκο Πιερρακάκη να εξεταστεί το αίτημα της δημοτικής αρχής για μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, ενώ διευκρίνισε ότι κάτι αντίστοιχο επιθυμεί η Δήμος Θεσσαλονίκης και για τα γυμναστήρια.
«Μέσα σε δέκα μέρες ο υπουργός έκανε αποδεκτή την πρόσκληση και ήρθε για να δούμε τα θέματα που αφορούν τη σχολική κοινότητα, αλλά και για να ανακοινώσει παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας στη Θεσσαλονίκη. Είχα την ευκαιρία, στο περιθώριο της επίσκεψης, να του θέσω κάποια αιτήματα για τα οποία επιφυλάχθηκε να απαντήσει, όπως το να υποστηριχθεί ένα πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών πάρκα γειτονιάς. Θέλουμε να παρέμβουμε σε σχολικά γυμναστήρια, για να τα μετατρέψουμε σε ανοιχτά γυμναστήρια γειτονιάς. Βέβαια, αναφέρθηκα και στις σχολικές στέγες, που είναι αρμοδιότητα και άλλων Υπουργείων», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
«Επισκέφθηκα το Γυμνάσιο που ξεκίνησε η εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων. Θα έχουμε σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο. Ρωτήσαμε τους μαθητές και μας είπαν ότι έτσι γίνεται πιο ενδιαφέρον το μάθημα. Οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται στην παιδεία δεν εξαντλούνται εδώ. Ακούω τις προτάσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης και θα είμαστε αρωγοί σε μια σειρά από θέματα που ζητά η δημοτική αρχή. Φέρνουμε νομοθετική ρύθμιση για ανοιχτά σχολεία. Έχουμε μιλήσει για τις δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία, για να καταπολεμηθεί ο σχολικός εκφοβισμός. Ο μαθητής θα αναπτύξει την ιδιότητα του πολίτη. Σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει η διαδικασία που αφορά τις σχολικές αυλές», υπογράμμισε από τη μεριά του ο υπουργός Παιδείας.