Συμφωνία για την τουριστική ανάπτυξη, την προβολή και το μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Συμφωνία για την τουριστική ανάπτυξη, την προβολή και το μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Η “ σφραγίδα” της συμφωνίας για την τουριστική ανάπτυξη, την προβολή και το μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης μπήκε το βράδυ της Παρασκευής, στα εγκαίνια της 35ης έκθεσης τουρισμού Philoxenia, με την υπογραφή συμφώνου συνεργασίας από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη. Συγχρόνως υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας με τον Οργανισμό Τουρισμού της Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας.
Οι στρατηγικής σημασίας συνεργασίες του Οργανισμού έγιναν παρουσία του υπουργού Τουρισμού, του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) Θεόδωρου Καράογλου, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.
“ Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει κάνει τεράστια βήματα τα τελευταία χρόνια. Έχει ξεκινήσει μία πορεία ανόδου και σημαντικών συνεργασιών. Η τωρινή με το Διεθνές Πανεπιστήμιο είναι μία κίνηση με μεγάλες προσδοκίες απόλυτα εφικτές. Η ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της πόλης μας σε κάθε επίπεδο με το αγκάλιασμα όλων των φορέων που μπορούν να συνδράμουν προς αυτήν την κατεύθυνση είναι προτεραιότητα”, δήλωσε η πρόεδρος του Οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου. 
Ν. Καζ.  
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play