Συναντίληψη Δήμου Θεσσαλονίκης και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για την Κανονιστική φορτοεκφορτώσεων

Συναντίληψη Δήμου Θεσσαλονίκης και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για την Κανονιστική φορτοεκφορτώσεων

Τον Πρόεδρο του ΒΕΘ Αναστάσιο Καπνοπώλη υποδέχθηκε σήμερα στο γραφείο του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα, έγινε μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με το μείζον ζήτημα του ωραρίου των φορτοεκφορτώσεων και δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με τις λεπτομέρειες μιας Κανονιστικής που προσβλέπει αφ’ ενός στη θωράκιση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και αφετέρου στην ανεμπόδιστη, στο μέτρο του δυνατού, πρόσβαση του καταναλωτικού κοινού στο κέντρο της πόλης.


Οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως η κατασκευή του flyover δημιουργεί νέα δεδομένα τα οποία ελήφθησαν υπόψη κατά τη σύνταξη της Κανονιστικής και πως ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών μπορεί να υπάρξει επαναξιολόγηση των μέτρων που λαμβάνονται.


Σε δήλωσή του αμέσως μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Αγγελούδης υποστήριξε τα εξής: «Ήδη από την προεκλογική περίοδο είχα υπογραμμίσει την ανάγκη στενής συνεργασίας με τους επιμελητηριακούς φορείς της πόλης ώστε να αντιμετωπίσουμε από κοινού τα αυξημένα προβλήματα που ¨πληγώνουν¨ την αγορά, όπως τη μείωση του τζίρου λόγω της συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των πολιτών, τις συσσωρευμένες οφειλές, την έλλειψη ρευστότητας. Είναι πολύ σημαντικό πως μετά το ΕΒΕΘ και την ΟΦΑΕ το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης αναγνωρίζει την προσπάθεια που καταβάλαμε να βρεθεί μια λύση μετά από επτά επίμονους μήνες διαβούλευσης. Εξήγησα στον κύριο Πρόεδρο πως η φορτοεκφόρτωση τις καθημερινές δεν θα επιτρέπεται κατ’ ουσία μόνο οκτώ, κρίσιμες για την Τροχαία, ώρες το 24ωρο και πως με την τελευταία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με τη διέλευση των φορτηγών από συγκεκριμένες οδούς διορθώθηκε, μετά από παρεμβάσεις των Επιμελητηρίων, μια ανορθογραφία. Παράλληλα, άκουσα με προσοχή τις παρατηρήσεις του Προέδρου του ΒΕΘ σχετικά με την ανάγκη χαρτογράφησης των σημείων φορτοεκφόρτωσης, την επέκτασή τους σε κάθετες οδούς αλλά και τη διεύρυνσή τους στο άμεσο μέλλον.


Είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά, αναζητούμε τις βέλτιστες δυνατές λύσεις τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για τους πολίτες που θέλουν να μετακινηθούν, είμαι βέβαιος πως με πνεύμα καλής διάθεσης και συνεννόησης θα επικεντρωθούμε στο μείζον, δηλαδή την εφαρμογή της Κανονιστικής των φορτοεκφορτώσεων».

Loading

Play