Ταξίδι στο …μέλλον, με καθοδηγητή το ρομπότ e-pepper στο κατάστημα «Μακεδονία» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ταξίδι στο …μέλλον, με καθοδηγητή το ρομπότ e-pepper στο κατάστημα «Μακεδονία» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ταξίδι στο μέλλον, με καθοδηγητή τη …ρομποτίνα e-pepper, εγκαινίασε σήμερα στη Θεσσαλονίκη η “ΑΒ Βασιλόπουλος”, στο πλαίσιο του εορτασμού των 80 χρόνων λειτουργίας της. Το ρομπότ υποδέχεται τους πελάτες/καταναλωτές στην είσοδο του καταστήματος “Μακεδονία” στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής και τους δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, προκειμένου να βρουν χωρίς ταλαιπωρία ανάμεσα στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ, το προϊόν ή τμήμα που θέλουν. Παράλληλα, τους ενημερώνει για το πώς εκδίδουν κάρτα προνομίων AB plus. 

Με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές και ψηφιακές υπηρεσίες εντός του καταστήματός της -όπως το σκάνερ με πληροφορίες για τα προϊόντα στο τμήμα “Αrmonia”, ο ηλεκτρονικός σύμβουλος στο τμήμα κρασιών ή το κεντρικοποιημένο σύστημα προτεραιότητας- η εταιρεία, ακολουθώντας την τάση στο λιανεμπόριο παγκοσμίως, στοχεύει στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους καταναλωτές/ πελάτες της.

Παράλληλα, στο τριήμερο φεστιβάλ γεύσεων από το μέλλον, που ξεκινά σήμερα στο ίδιο κατάστημα, οι καταναλωτές/πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα, αλλά και να συμμετάσχουν σε γευσιγνωσίες, pairing τυριών με κρασιά και επιδείξεις των νέων τεχνολογικών εφαρμογών και ψηφιακών υπηρεσιών.

Κατά τη σημερινή ξενάγηση των δημοσιογράφων στο ανακαινισμένο κατάστημα, η υπεύθυνη επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας, Αλεξία Μαχαίρα, επισήμανε ότι αυτό αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ελλάδα σε σύνολο 496. Γνωστοποίησε ότι φέτος θα «ανακαινιστούν»  ακόμη δύο-τρία, με στόχο το πρόγραμμα να ολοκληρωθεί στην επόμενη τριετία. Συμπλήρωσε ότι το κόστος για τις ανακαινίσεις των καταστημάτων συμπεριλαμβάνεται στις ετήσιες επενδύσεις, ύψους 60 εκατ. ευρώ, που υλοποιεί η εταιρεία.

Αναφερόμενη στα νέα τμήματα που εμπλουτίζουν τα καταστήματα της εταιρίας στο Ελληνικό στην Αθήνα και στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής στη Θεσσαλονίκη, η κ. Μαχαίρα είπε ότι αυτά είναι το “La Fromagerie” με 1.200 τυριά, η “Armonia”, μια αγορά μέσα στο σούπερ μάρκετ με 1.700 κωδικούς προϊόντων για υγεία και ευεξία και η γωνία του “Fresh Juice Bar”, όπου ο πελάτης επιλέγει φρούτα ή και λαχανικά και επιτόπου παίρνει τον χυμό τους ή smoothie.

Μιλώντας για τις τεχνολογικές εφαρμογές και ψηφιακές υπηρεσίες, η κ.Μαχαίρα επισήμανε ότι με το scanner που έχει εγκατασταθεί στο τμήμα  Αrmonia ο καταναλωτής μπορεί να λάβει όλες τις πληροφορίες που επιθυμεί για τα συστατικά και τις τιμές των προϊόντων. Συμπλήρωσε ότι στο τμήμα των κρασιών, έχει εγκατασταθεί ένας ηλεκτρονικός σύμβουλος για τους καταναλωτές/πελάτες της εταιρείας, προκειμένου να τους καθοδηγείς στις αγορές τους, με βάση τις προτιμήσεις τους.

Παράλληλα, το κεντρικοποιημένο σύστημα προτεραιότητας, που έχει εγκατασταθεί στο κατάστημα επιτρέπει στον πελάτη “να πάρει το χαρτάκι του για όλα τα τμήματα που θέλει να επισκεφθεί, ενώ με ενημέρωση που θα λαμβάνει στο κινητό του, δεν θα χάνει τη σειρά του”.

Ε.Α.

 

©Πηγή: amna.gr

Loading