Το αίτημα για περισσότερους τροχονόμους, ώστε να υπάρξει βελτίωση στο κυκλοφοριακό, αλλά και για έμφαση στην αστυνόμευση, προκειμένου να ενισχυθεί το αίσθημα ασφάλειας, επαναδιατύπωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, μιλώντας απόψε από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ο κ. Ζέρβας ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο πως έθεσε τα ζητήματα τόσο σε συνάντηση με τον Γενικό Επιθεωρητή Αστυνομίας Βορείου Ελλάδας και τον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Θεσσαλονίκης όσο και σε συζήτηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκο.
«Η Δημοτική Αρχή είναι παρούσα, συνεργάζεται και θα συνεργάζεται με όλους, αλλά θα διεκδικεί αυτά που αξίζει η πόλη και στα ζητήματα της αστυνόμευσης», είναι το μήνυμα που έστειλε ο κ. Ζέρβας και μίλησε για σειρά παρεμβάσεων από πλευράς δήμου με αναπλάσεις, νέο φωτισμό, ενίσχυση της εμπορικότητας δρόμων, ακόμη και με εκδηλώσεις και καλές χρήσεις που δίνουν ζωή σε γειτονιές. Παράλληλα, ο δήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έγκριση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Θεσσαλονίκης και τη δημοσίευσή του σε ΦΕΚ κάνοντας λόγο για άλλη μία θετική εξέλιξη για την πόλη.
Από την πλευρά της η αντιπολίτευση άσκησε κριτική για την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη όσον αφορά το κυκλοφοριακό. Η Κατερίνα Νοτοπούλου αναφέρθηκε σε πρόσφατη έρευνα που κατέγραψε ότι οι Θεσσαλονικείς οδηγοί έμειναν ακινητοποιημένοι σε μποτιλιάρισμα συνολικά 84 ώρες, περίπου 3,5 μέρες. Η επικεφαλής της παράταξης “Θεσσαλονίκη Μαζί” επανέλαβε πως η “πόλη σήμερα θα είχε 350 νέα λεωφορεία αλλά και Μετρό. Αντί αυτού, έχουμε 50 σαπάκια από τη Λειψία και αμέτρητες ώρες ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό”.
Ο Σπύρος Βούγιας, μιλώντας επίσης για το κυκλοφοριακό, υποστήριξε πως το πρόβλημα στην πόλη παραμένει εδώ και 40 χρόνια “σαν να μην συσσωρεύτηκε ποτέ η γνώση“, ενώ ο Γιώργος Ορφανός στάθηκε στο έργο της Πλατείας Ελευθερίας και τη μετατροπή της σε υπαίθριο πάρκινγκ λέγοντας προς τη διοίκηση πως “η Πλατεία Ελευθερίας δεν είναι χώρος για παιχνίδι και πρέπει να παρθούν αποφάσεις γρήγορα”.