Θεσσαλονίκη: Άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης κυκλοφορίας, χρηματοδότηση από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ

Θεσσαλονίκη: Άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης κυκλοφορίας, χρηματοδότηση από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ

Τι ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ.

Την άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης της κυκλοφορίας, που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ, την επέκταση των «έξυπνων» στάσεων και την καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου γνωστοποίησε επίσημα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, στη διάρκεια συνεδρίασης του Δ.Σ της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ), παρουσία και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Όπως τονίζει η ανακοίνωση της ΠΕΔ-ΚΜ, ο κ. Σκόδρας χαρακτήρισε μεγάλη τομή για την αστική συγκοινωνία τη μίσθωση 49 μεταχειρισμένων λεωφορείων, αναφέροντας ότι «ήταν η πλέον ενδεδειγμένη λύση για να ενισχυθεί άμεσα ο στόλος του Οργανισμού».

Ακόμα, παραδέχθηκε ότι δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα, αλλά ανέφερε ότι ο ΟΑΣΘ δεν καθυστερεί πια και πως έχει βελτιωθεί σημαντικά η συνέπεια των λεωφορείων.

Επιπλέον, ο ίδιος μίλησε για τα επόμενα βήματα του Οργανισμού, υπογραμμίζοντας συγκεκριμένα: «Ενεργοποιούμε τη μίσθωση 80 ακόμη λεωφορείων για να καλύψουμε τις ανάγκες που θα προκύψουν σε καθημερινή βάση, λόγω απόσυρσης των παλιών. Ταυτόχρονα, προχωράμε στη μίσθωση νέων mini bus των 30 θέσεων που θα εξυπηρετούν περιοχές με στενούς δρόμους, αλλά και mini van για ΑμεΑ. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τον αριθμό των οχημάτων για ΑΜεα από 3 σε 6 και να διπλασιάσουμε και τον αριθμό των στάσεων που ενεργοποιούνται με τηλεχειριστήριο για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, από 20 σε 40».

Επίσης, ο Γιώργος Σκόδρας ανέφερε ότι στο πλαίσιο του σχεδίου ανάταξης για τη διασφάλιση εξοπλισμού στον ΟΑΣΘ προχωρά η προμήθεια 1000- 1200 λεωφορείων, τόσο για την Αθήνα όσο και για τη Θεσσαλονίκη.

Ο διαγωνισμός θα διαιρεθεί σε δύο κομμάτια και το ένα εξ’ αυτών θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το άλλο από την ΕτΕπ.

Από την πλευρά του, για ορατά βήματα βελτίωσης στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών με την αστική συγκοινωνία, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. Ωστόσο, επεσήμανε οτι ο ΟΑΣΘ και γενικότερα το θέμα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι “καυτό” πρόβλημα για την περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, κυρίως για το Πολεοδομικό Συγκρότημα.

Τέλος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας παρουσιάστηκε ικανοποιημένος για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τα νέα λεωφορεία, για τα οποία, όπως ανέφερε, συνέβαλε προσωπικά.

Βέβαια, ο κ. Ζέρβας ανέδειξε την ανάγκη ύπαρξης ενός συνολικού πλάνου για τις συγκοινωνίες του αύριο στη συμπρωτεύουσα, τονίζοντας: «Μόνο όταν θα μπορεί κανείς να μετακινηθεί εύκολα από το αεροδρόμιο ως τη Σίνδο θα αναπτυχθεί η Θεσσαλονίκη και θα αντιμετωπιστεί ως μια ενιαία Μητροπολιτική Ενότητα».

Δείτε επίσης: Βουλή: Στους 120 αυξάνεται ο αριθμός των βουλευτών με ταυτόχρονη φυσική παρουσία στην Ολομέλεια

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading