Θεσσαλονίκη – Black Friday: Δεν πείστηκαν οι καταναλωτές για γενναίες προσφορές (pics)

Θεσσαλονίκη – Black Friday: Δεν πείστηκαν οι καταναλωτές για γενναίες προσφορές (pics)

Αυξημένη είναι η κίνηση στην αγορά της Θεσσαλονίκης ενόψει προσφορών στο πλαίσιο της «Μαύρης Παρασκευής», χωρίς ωστόσο να παρατηρούνται φαινόμενα μαζικών προσελεύσεων που σημειώθηκαν κατά τα προηγούμενα χρόνια.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δημόκας

Εικόνες συγχρωτισμού και μαζικής προσέλευσης σε κεντρικά καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών δεν σημειώνονται φέτος, με τους καταναλωτές να μην έχουν πειστεί για γενναίες προσφορές και εκπτώσεις.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι πληθώρα καταναλωτών, ειδικά μετά το πέρας της καραντίνας έχει στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 25% στην ελληνική αγορά, όπως έχει σημειώσει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης στην politic.

Γεμάτα τα εκπτωτικά Mall

Αντίθετη είναι η εικόνα που συναντά κανείς στα εκπτωτικά Mall της Θεσσαλονίκης, όπου η προσέλευση καταναλωτών είναι μαζική και σε ορισμένα καταστήματα πραγματοποιείται με σειρά προτεραιότητας.

Δείτε επίσης: Black Friday 2022: Σήμερα η αποκορύφωση των προσφορών   

Loading