Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 4 εφοπλιστές για δωροδοκία

Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 4 εφοπλιστές για δωροδοκία

Στον εισαγγελέα πρόκειται να οδηγηθούν σήμερα το μεσημέρι οι τέσσερις εφοπλιστές που συνελήφθησαν στην Αθήνα και μετέβησαν στη Θεσσαλονίκη όπου με τον λιμενάρχη και δεκατρία ακόμη άτομα, ανάμεσά τους και οι πλοηγοί, εμπλέκονται σε κύκλωμα δωροδοκίας στο Λιμάνι της πόλης.

Ο ένας δε, από τους εφοπλιστές, αντιστάθηκε όταν οι «Αδιάφθοροι» πήγαν να του περάσουν χειροπέδες και οι πληροφορίες λένε πως η συγκεκριμένη υπόθεση θα προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων στον συγκεκριμένο χώρο.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, στο κύκλωμα φέρονται να συμμετείχαν τόσο ο λιμενάρχης όσο υψηλόβαθμος αξιωματικός του Λιμενικού.

Οι συλληφθέντες αντιμετωπίζουν τις κατηγορίες της Εγκληματικής Οργάνωσης, δωροδοκίας και δωροληψίας και νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.

Ο τζίρος από την εγκληματική οργάνωση υπολογίζεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ ενώ οι εφοπλιστές μετά τη σύλληψη τους, οδηγήθηκαν στην Θεσσαλονίκη όπου ανακρίθηκαν από τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ και έδωσαν καταθέσεις. Περάσαν τη νύχτα στα κρατητήρια και το μεσημέρι θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα

Η σύλληψη του Λιμενάρχη Θεσσαλονίκης και των έξι πλοηγών από την υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας που είναι ενιαία για Αστυνομία Λιμενικό Πυροσβεστική έχει προκαλέσει αίσθηση.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης λειτουργούσε ένα σύστημα με πλοηγούς των οποίων προΐσταται βάσει νόμου ο Λιμενάρχης και ιδιόκτητες ρυμουλκών.

Η μέθοδος που φέρεται να ακολουθείτο ήταν να στέλνουν παραπάνω ρυμουλκά σε ένα πλοίο από όσα ήταν αναγκαία για να καταπλεύσει ή να αποπλεύσει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Για παράδειγμα αν ένα καράβι χρειαζόταν δύο ρυμουλκά πήγαιναν τρία ή τέσσερα με αποτέλεσμα η χρέωση να είναι μεγαλύτερη.

Οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο το σύστημα να λειτουργούσε με συγκεκριμένα ρυμουλκά αποκλείοντας ανταγωνιστές. Άλλες πληροφορίες θέλουν η υπόθεση να αφορά την κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με το ανάλογο τίμημα.

Όλες αυτές οι καταγγελίες ερευνώνται καθώς το κουβάρι της υπόθεσης ξεκίνησε να ξετυλίζεται τουλάχιστον από τον περασμένο Μάιο, ενώ είναι σε πλήρη μία τεράστια επιχείρηση από το τμήυμα Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ στη Θεσσαλονίκη.

Loading