Από το μεσημέρι της Παρασκευής, συνεργεία της υπηρεσίας Καθαριότητας θα αρχίσουν να απομακρύνουν κάδους απορριμμάτων
Παρακαλούνται οι κάτοικοι, οι επαγγελματίες και οι καταστηματάρχες του κέντρου της Θεσσαλονίκης να μην κατεβάζουν απορρίμματα κατά το επόμενο τριήμερο, όπως δηλώνει ο κεντρικός δήμος της πόλης
Συγκεκριμένα, από το μεσημέρι της Παρασκευής, συνεργεία της υπηρεσίας Καθαριότητας θα αρχίσουν να απομακρύνουν κάδους απορριμμάτων από κεντρικά σημεία στην περιοχή που περικλείεται από την Εγνατία, τη Βενιζέλου, τη Λεωφόρο Νίκης και τη Γ’ Σεπτεμβρίου.
Η επανατοποθέτηση των κάδων απορριμμάτων θα αρχίσει και πάλι από τις πρωινές ώρες της Κυριακής 12 Σεπτεμβρίου.
Δείτε επίσης: Ν. Ταχιάος για τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό: «Παιχνίδι με απολύτως πολιτικά χαρακτηριστικά»
- Στρατηγική επένδυση του Halcyon Equity Partners στη Mailo’s ΑΕ
- Ενεργειακή αναβάθμιση τριών δημοτικών σχολείων στην Αγία Παρασκευή
- Καθοριστικός ο ρόλος των ψηφιακών υποδομών για την AI-ready οικονομία
- Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για κάλυψη της δίκης των Τεμπών
- Ανατροπή από τη Madonna: Η ματαίωση της ταινίας της με τη Universal
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

