Ουκρανοί και Ελληνες κύκλωσαν το απόγευμα τον Λευκό Πύργο στέλνοντας το δικό τους αντιπολεμικό μήνυμα.
Ανταποκρινόμενοι σε κάλεσμα Πρωτοβουλίας Πολιτών Θεσσαλονίκης, οι συγκεντρωθέντες τραγούδησαν τους εθνικούς ύμνους της Ουκρανίας και της Ελλάδας ενώ ένας από τους Ουκρανούς, τραγούδησε το “Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ” του Μίκη Θεοδωράκη.
Σε πλακάτ που κρατούσαν οι περισσότεροι στη συμβολική διαμαρτυρία, αναγράφονταν «Όχι στη ρωσική εισβολή» και «Σταματήστε τον πόλεμο».
Πολλοί ανέμιζαν ουκρανικές και ελληνικές σημαίες.
φωτογραφίες Δημήτρης Τοσίδης
Δείτε επίσης: Νεϊμάρ: «Ένα ιδιαίτερο ματς για εμένα και τον Μέσι»
- Ανακαλύψτε τη γεύση των fajitas με κοτόπουλο σε 30 λεπτά
- Ανακοίνωση βαθμολογιών Πανελλαδικών 2026: Πώς θα ενημερωθούν οι υποψήφιοι σήμερα το μεσημέρι
- Γιατί κάποιες μέρες νιώθουμε έντονη πείνα; Ανακαλύψτε τους λόγους!
- Η ήττα του Τραμπ στο Ιράν και οι νέες ευκαιρίες για τις ΗΠΑ
- Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ πλήττει τη βόρεια Ιαπωνία
©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()

