Ακόμα μία παράταση πρόκειται να πάρει η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα είναι έτοιμο το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το metaforespress.gr η λειτουργία Μετρό πάει για το δεύτερο εξάμηνο του 2024, με την αρχή να γίνεται με τη βασική γραμμή, ενώ μετά από μερικούς μήνες θα ενσωματωθεί και η Καλαμαριά.
Ενόψει ΔΕΘ αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση ΣΔΙΤ μεταξύ της Ελληνικό Μετρό και της αναδόχου εταιρείας, της κοινοπραξίας ATM – Egis, για τη λειτουργία και συντήρηση του μετρό.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του Μετρό Θεσσαλονίκης
Η κύρια γραμμή αποτελείται από 13 σταθμούς και ξεκινάει από το κέντρο της Θεσσαλονίκης και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και, ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, όπου συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.
Καθημερινά, θα κινούνται 18 αυτόματοι συρμοί, με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα και θα διανύουν την απόσταση σε 20 λεπτά. Η αναμονή συρμού θα είναι στο 1,5 λεπτό.
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι τα εξής:
- 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα,
- 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς,
- 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό,
- συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού,
- δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία.
Δείτε επίσης: Μαγνησία: Γυναίκα κατήγγειλε τον πατέρα της για ξυλοδαρμό