Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ θα συνεδριάσει περίπου στις 10 το πρωί, προκειμένου ώστε να αποφασιστεί νέα απεργιακή κινητοποίηση πιθανότατα την Πέμπτη 12 Μαΐου
Στη συνεδρίαση συζητηθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, αλλά και τα αιτήματα που ζητούν από τη διοίκηση του Οργανισμού.
Οι εργαζόμενοι ζητούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, καλύτερες συνθήκες εργασίας, αύξηση μισθών, να μην τους περικοπούν τα επιδόματα και περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους.
Οι εργαζόμενοι ζητούν, επίσης, υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας
Δείτε επίσης: Απομακρύνθηκε η χειροβομβίδα που βρέθηκε στο Κορδελιό
- ΗΠΑ: Σαρωτική επιχείρηση κατά 400 παράνομων ιστότοπων του Μουντιάλ 2026
- Επιθέσεις του Ιράν κατά αμερικανικών δυνάμεων στα Στενά του Ορμούζ: Προειδοποιήσεις από τους Φρουρούς της Επανάστασης
- Σημαντική μεταγραφή για τη Μίλαν: Γκονσάλο Ράμος ο πιο ακριβός παίκτης στην ιστορία της
- Αργεντινή χωρίς Μέσι κόντρα στην Ιορδανία στο Μουντιάλ 2026
- Ελβετία: Ιστορικό ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου με 38,8°C στη Βασιλεία
![]()

