Ταλαιπωρίας συνέχεια για τους επιβάτες του ΟΑΣΘ, αυτήν την φορά με το ζήτημα να είναι εξαιρετικά σοβαρό.
Συγκεκριμένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 38, πραγματοποίησε δρομολόγια με πρόβλημα στα… φρένα.
Μάλιστα ο οδηγός πήγαινε με πολύ χαμηλή ταχύτητα, προκειμένου να μπορεί να σταματάει το λεωφορείο και να μην κινδυνεύουν οι επιβάτες.
Το χρονικό
Στην συγκεκριμένη γραμμή επιβάτης μας καταγγέλλει ότι τα φαινόμενα με χαλασμένα λεωφορεία και ελλιπή δρομολόγια είναι καθημερινά.
«Σήμερα», όπως μας αναφέρει, «έφτασα στο τέρμα του λεωφορείου στις 12:35. Εκεί ήταν ακόμα μια κυρία που περίμενε και μου είπε ότι είναι ήδη κανένα 15λεπτό εκεί. Μετά από λίγα λεπτά πήρα την πρωτοβουλία και κάλεσα το 2310891100 όπου είναι οι πληροφορίες του ΟΑΣΘ, εκεί ο ευγενέστατος κύριος μου είπε ότι η γραμμή μου έχει ΜΟΝΟ δύο (!!!) λεωφορεία όταν ο προγραμματισμός έλεγε για πέντε (!!!).
Όταν τον ρώτησα τι ώρα αναμένεται να ξεκινήσει το λεωφορείο μου είπε στις 13:00 ενώ ήδη είχε πάει 12:58. Τον ρώτησα τι γίνεται και δεν είναι ακόμα εδώ και λέει η εφαρμογή ότι θα έρθει σε 20λεπτο, και μου είπε ότι θα πέτυχε κίνηση.
Κλείνουμε το τηλέφωνο και περιμένουμε. Εκείνη την ώρα η κυρία μου λέει ότι ελπίζει να μην είναι το ίδιο λεωφορείο με αυτό που ανέβηκε πριν ώρα, γιατί είναι χαλασμένο και πάει πολύ άργα.
Κατά τις 13:20 έρχεται το λεωφορείο και πράγματι πηγαίνει πάρα πολύ αργά και μου επιβεβαιώνει ότι είναι το ίδιο λεωφορείο.
Ρώτησα τον οδηγό – ο οποίος εκείνη την ώρα είχε πάρει τους υπεύθυνους τηλέφωνο – τι γίνεται και αναφέρει ότι είναι χαλασμένο στα φρένα και δεν ξέρει αν θα ξεκινήσει.
“Έχει βγάλει πρόβλημα στον εγκέφαλο στα φρένα. Τα πατάω τέρμα για να πιάσουν λίγο”, αναφέρει και σε εμάς και στον υπεύθυνο».
«Πάνε τους μέχρι Στροφή Καρατάσου»
Στην συνέχεια ο μάρτυρας μας αναφέρει ότι ο οδηγός του λεωφορείου πήρε οδηγία από τους υπεύθυνους να μεταφέρει τον κόσμο μέχρι την Στροφή Καρατάσου.
«Μας λέει τότε ο οδηγός να ανέβουμε για να μας πάει μέχρι μια στάση κόντα στην Λαγκαδά. Να σου πω την αλήθεια αν δεν έπρεπε να έρθω στην δουλειά δεν θα ανέβαινα αλλά ήδη είχε περάσει πάρα πολύ ώρα και δεν είχα λεφτά για ταξί», μας αναφέρει και προσθέτει:
«Ο οδηγός καθόλη την διάρκεια ήταν σε αναμμένα κάρβουνα και επειδή τους ξέρω εμφανησιακά, φαινόνταν πάρα πολύ αγχωμένος, όπως ήμασταν και εμείς που ξέραμε το πρόβλημα που είχε το λεωφορείο. Εν τέλει, με την δεξιοτεχνία του οδηγού φτάσαμε σώοι στην στάση και του ευχηθήκαμε να είναι καλά και να φτάσει στο αμαξοστάσιο χωρίς να κινδυνεύσει ούτε αυτός, ούτε κανένας άλλος.
Πλέον η κατάσταση έχει φτάσει στο αμήν, δεν γίνεται στο μοναδικό ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης να μην ξέρεις τι ώρα ξεκινάει, να μην έχει δρομολόγια αλλά να κινδυνεύει πλέον και η ζωή σου. Δεν σου κρύβω ότι από το μυαλό μου πέρασαν τα Τέμπη.
Και εμείς σήμερα είπαμε: Πάμε και όπου βγει!»
Η θέση του ΟΑΣΘ
Σύμφωνα με πήγες από τον ΟΑΣΘ, αυτό που ισχύει είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση λεωφορείο με σοβαρό πρόβλημα να ξεκινήσει έχοντας μέσα επιβάτες.
Μάλιστα όπως μας αναφέρουν πολλές φορές τα λεωφορεία βγάζουν βλάβες ωστόσο αυτές δεν τα καθιστούν ανίκανα να είναι στον δρόμο.
Αρχές Γενάρη μας ανέφεραν ότι ο οργανισμός θα πάρει μεγάλη ανάσα καθώς θα προχωρήσει σε 150 προσλήψεις οδηγών και τέτοια προβλήματα θα σταματήσουν να υπάρχουν.
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε γνωστό κέντρο διακσκέδασης δέχτηκε η ΕΛ.ΑΣ