Χωρίς νερό θα μείνουν σήμερα για πολλές ώρες καταναλωτές από τις 08:00 έως τις 17:00
Συγκεκριμένα σήμερα, Τρίτη 18/1/2022, , θα πραγματοποιηθούν εργασίες σύνδεσης νέου αγωγού Φ250 με υφιστάμενο Φ500 στη συμβολή της οδού Μακεδονίας – Μ. Μπότσαρη του Δήμου Θεσσαλονίκης. Λόγω των παραπάνω εργασιών θα παρουσιαστούν προβλήματα υδροδότησης στις περιοχές Αγ. Τριάδας – Λεωφόρος Στρατού – Μ. Μπότσαρη – 25ης Μαρτίου – Ανθέων -Ιπποκράτειου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Mε ανακοίνωση της ΕΥΑΘ η αναφέρει:
“Οι εργασίες που θα εκτελεσθούν κρίνονται απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία του δικτύου ύδρευσης και θα καταβληθούν προσπάθειες για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση της υδροδότησης και τη μικρότερη ενόχληση των καταναλωτών. Ευχαριστούμε για την κατανόηση”,
Δείτε επίσης: Στη Θεσσαλονίκη σήμερα ο Τάκης Θεοδωρικάκος
- Κριστιάνο Ρονάλντο: Η επιστροφή του στο Μουντιάλ 2026 και η απάντησή του στην κριτική
- Συγκίνηση στη Λέσβο: Θάνατος 36χρονης μητέρας μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- Τραγικός θάνατος δύο λουόμενων σε παραλίες της Πιερίας και της Θάσου
- Θλίψη για Ντεσάν: Αποβίωσε η μητέρα του, απουσιάζει από τον πάγκο της Γαλλίας με τη Νορβηγία
- Αγγελόπουλος: Οριστική παραμονή Σάκοτα στην ΑΕΚ για την επόμενη σεζόν
![]()

