Για εσκεμμένη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Ρεπορτάζ: Χρίστος Φιλιππούδης
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Δήμκα αυτή τη στιγμή στην πόλη κυκλοφορούν 260-270 λεωφορεία ενώ στην διάθεση του ΟΑΣΘ βρίσκονται 850 οδηγοί όταν θα έπρεπε να υπάρχουν 1200. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ ο μέσος όρος απόσυρσης στην Ευρώπη είναι τα 12 έτη, στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη.
«Γίνεται τεράστια υπερπροσπάθεια για να κυκλοφορούν αυτά τα λεωφορεία στο δρόμο», ανέφερε ο κ. Δήμκας ενώ θεωρεί απαραίτητο να προσληφθούν τουλάχιστον 400 νέοι οδηγοί, αλλά και το λιγότερο 70 άτομα τεχνικό προσωπικό, προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιούνται όσα λεωφορεία διαθέτει ο ΟΑΣΘ.
Παράλληλα ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ζήτησε να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο με τις αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης καθώς ο οργανισμός από το 2017 παραμένει σε εκκαθάριση, ενώ δεν απέκλεισε με τη συνεχιζόμενη απαξίωση του ΟΑΣΘ να επιστρέψει σε ιδιωτικά χέρια.
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά λεωφορεία είπε ότι δεν υπάρχει η υποδομή που χρειάζεται για να μπορούν να είναι λειτουργικά λόγω της μικρής τους αυτονομίας.