Ένα ενδιαφέρον σποτ για τη στήριξη της αγοράς ετοίμασε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ).
Στην προσπάθεια να στηρίξει και να ενισχύσει τις επιχειρήσεις – μέλη του, το ΕΕΘ ξεκίνησε μία καμπάνια για την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, μετά το lockdown και τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού στην οικονομική δραστηριότητα.
Αρχικά, το σποτάκι ήταν ραδιοφωνικό. Σε δεύτερη φάση, ωστόσο, το ΕΕΘ το οπτικοποίησε, ούτως ώστε, εκτός από τα ραδιόφωνα, να μπορεί να προβληθεί και σε ιστοσελίδες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με το Επιμελητήριο, η εν λόγω καμπάνια αποτελεί ένα ακόμη μέτρο για τη στήριξη των επαγγελματιών στη δύσκολη αυτή περίοδο της επιστροφής στην κανονικότητα.
Δείτε το σποτ του ΕΕΘ για τη στήριξη της αγοράς:
Δείτε ακόμη:
Θεσσαλονίκη: Στα έργα του Μετρό ο Κ. Ζέρβας