Θεσσαλονίκη: Στρατηγικός σχεδιασμός για τουριστική ανάπτυξη και προσέλκυση επισκεπτών

Θεσσαλονίκη: Στρατηγικός σχεδιασμός για τουριστική ανάπτυξη και προσέλκυση επισκεπτών

Χρησιμοποιώντας όλα τα ατού της και προσθέτοντας επιπλέον «όπλα» στη «φαρέτρα» της, η Θεσσαλονίκη επιχειρεί να ανεβάσει ρυθμούς με στόχο την προσέλκυση περισσοτέρων επισκεπτών στην πόλη. Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχιακό μέγαρο, παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού, Έλενας Ράπτη, παρουσιάστηκε από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και τον δήμο Θεσσαλονίκης το στρατηγικό σχέδιο δράσεων για τον τουρισμό της πόλης και το πλάνο δράσεων.

Με άμεσο ορίζοντα υλοποίησης τη διετία και με στόχευση σε Γερμανία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, βαλκανικές χώρες, Πολωνία, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Σουηδία, Ελβετία και ΗΠΑ, η Θεσσαλονίκη θα επιχειρήσει να «ξεδιπλώσει» τους στρατηγικούς της άξονες: να αναπτύξει τις υποδομές και την επιχειρηματικότητα, να προωθήσει το τουριστικό προϊόν, παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος και τη ψηφιακή της αναβάθμιση.

Μεταξύ των δράσεων που παρουσιάστηκαν ενώπιον όλων των φορέων του τουρισμού είναι οι επαφές με αεροπορικές εταιρείες, με στόχο την ενίσχυση των συνεργασιών και τη διερεύνηση δυνατοτήτων για έναρξη και καθιέρωση νέων δρομολογίων από/προς τη Θεσσαλονίκη. Η χαρτογράφηση των υπαρχόντων πολιτιστικών και γαστρονομικών προϊόντων της πόλης, καθώς και η διοργάνωση social media καμπάνιας, με έμφαση στο TikTok για νεανικά κοινά κάτω των 30 ετών, είναι επίσης στη στρατηγική.

«Στη Θεσσαλονίκη έχουν ήδη δρομολογηθεί μεγάλα έργα όπως το μετρό, το flyover και τα δύο υπερσύγχρονα νοσοκομεία, που θα εκσυγχρονίσουν το προφίλ της πόλης και θα κάνουν πιο ευχάριστη την παραμονή των επισκεπτών», ανέφερε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη.

Η υφυπουργός τόνισε τη σημασία της πλούσιας κληρονομιάς της πόλης, σημειώνοντας ότι «καλούμαστε να διαμορφώσουμε ενιαία ταυτότητα του brand Θεσσαλονίκη». Χαρακτήρισε τον τουρισμό «βασικό αιμοδότη της ελληνικής οικονομίας», αναφερόμενη στα θετικά μηνύματα που καταγράφονται από τους ταξιδιώτες.

«Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και σήμερα δημιουργούμε τα εργαλεία που μπορούν να την κάνουν να ξεχωρίσει», συμπλήρωσε η υφυπουργός.

Στ. Αγγελούδης: Από την επόμενη μέρα του τουρισμού δεν μπορεί να απουσιάζει κανείς – Τολμάμε ένα δημιουργικό restart

Ο πρόεδρος του ΟΤΘ, δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, υπογράμμισε τη σημασία μιας νέας νοοτροπίας για την τουριστική ανάπτυξη. «Χρειαζόμαστε περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια, ώστε να επανασυστήσουμε την πόλη τουριστικά», σημείωσε.

Ο κ. Αγγελούδης επεσήμανε ότι αποσπασματικές δράσεις του παρελθόντος δεν εξυπηρετούν το συλλογικό συμφέρον. «Από την επόμενη μέρα του τουρισμού δεν μπορεί να απουσιάζει κανείς», ανέφερε, προτρέποντας όλους να ενώσουν δυνάμεις για ένα δημιουργικό restart.

Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το πλάνο δράσεων πραγματοποιήθηκε από την Deloitte Business Solutions A.Ε. σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece.

Loading