Το τελευταίο 24ωρο στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκαν τρεις ληστείες
Η πρώτη έγινε χθες το βράδυ όταν δύο άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και υπό την απειλή όπλου, μάλλον απομίμησης σύμφωνα με την αστυνομία, αφαίρεσαν από μίνι μάρκετ της Πολίχνης 120 ευρώ και καπνικά προϊόντα.
Στις 2 τα ξημερώματα ένα άτομο, επίσης με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, με την απειλή όπλου, άρπαξε 140 ευρώ από σούπερ μάρκετ στην περιοχή Χαριλάου.
Τέλος, στις 4 τα ξημερώματα, αστυνομικοί συνέλαβαν στη Χαλάστρα έναν 36χρονο ο οποίος προηγουμένως και με την απειλή ψεύτικου όπλου, είχε κλέψει χρηματικό ποσό και καπνικά προϊόντα από περίπτερο της περιοχής.
- Καθοριστικός ο ρόλος των ψηφιακών υποδομών για την AI-ready οικονομία
- Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για κάλυψη της δίκης των Τεμπών
- Ανατροπή από τη Madonna: Η ματαίωση της ταινίας της με τη Universal
- Δημόσια διαβούλευση για την εφαρμογή του AI Act στην Ελλάδα
- Δ. Λαγκαδά: Χιλιάδες πολίτες αγκάλιασαν το Lagadas Colour Day School Festival 2026
![]()

