Θεσσαλονίκη: Υπηρεσίες e-υποστήριξης των φοιτητών
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Θεσσαλονίκη: Υπηρεσίες e-υποστήριξης των φοιτητών

Τη διεύρυνση του ωραρίου εξυπηρέτησης χρηστών κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου, ανακοίνωσε το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), καθώς στα περισσότερα τμήματα του Ιδρύματος έχει ήδη ξεκινήσει η εξ αποστάσεως αξιολόγηση των φοιτητών στα μαθήματα του εξαμήνου.

Συγκεκριμένα, τις εργάσιμες ημέρες και τα Σαββατοκύριακα θα παρέχεται υποστήριξη μέχρι τις 9 το βράδυ, ενώ τα Σαββατοκύριακα θα ξεκινά από τις 10 το πρωί.

«Η εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου 17/6-17/7/2020 θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, με σκοπό την τεχνική υποστήριξη διδασκόντων και φοιτητών σε ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν ως προς την χρήση εφαρμογών τηλεδιασκέψεων (Zoom, Skype for Business, Google Meet) και ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΗΔ που θα αξιοποιηθούν στις εξ αποστάσεως εξετάσεις».

Η εξυπηρέτηση χρηστών παρέχεται εξ αποστάσεως τηλεφωνικά στους αριθμούς 2310999000 και 2310992000, με email στις διευθύνσεις [email protected] και [email protected] , με Live Chat από την ιστοσελίδα του ΚΗΔ

Loading

Play