Την προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω των social media επιδιώκει ο δήμος με τον εορταστικό διάκοσμο

Την προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω των social media επιδιώκει ο δήμος με τον εορταστικό διάκοσμο

Έναν εορταστικό σχεδιασμό που θα συνδυάζει μοντέρνα στοιχεία και τάσεις με τις κλασικές εικόνες της εορταστικής περιόδου που συχνά βλέπουμε σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις βάζει ως στόχο για φέτος η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM” η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος, αρμόδια για θέματα τουρισμού και διεθνών σχέσεων, Μαρία Καραγιάννη.

Βασική παράμετρος των σχεδιασμών αναμένεται να είναι τα φωτιζόμενα σημεία διακόσμησης, τα οποία οι άνθρωποι του κεντρικού δήμου επιθυμούν να “ταξιδέψουν” μέσω της τεχνολογίας στις οθόνες κινητών και υπολογιστών προκειμένου να γίνουν …viral.

“Πολύ χρώμα, φως και ήχος! Έχουμε επικεντρωθεί στον στολισμό, στον άξονα που ξεκινά από την πλατεία Αριστοτέλους μέχρι και την πλατεία Δικαστηρίων. Θα συνδυάσουμε το κλασικό, αυτό που συνήθως ονομάζουμε χριστουγεννιάτικη αγορά και χωριό του Αη-Βασίλη μαζί με τα μοντέρνα στοιχεία, τα οποία και κρίνουμε ως σημαντικά αφού θα φωτογραφηθούν περισσότερο, θα είναι και τα εργαλεία προβολής της πόλης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως π.χ το Instagram”, ανέφερε η κ.Καραγιάννη.

Σύμφωνα με την εντεταλμένη δημοτική σύμβουλο “ο διάκοσμος και η γιορτή θα καλύπτουν όλα τα γούστα και όλες τις ηλικίες. Σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν ειδικά τριγωνικά φώτα, 55 τριγωνικές φωτιζόμενες αψίδες που θα τοποθετηθούν στις κάθετες και τις οριζόντιες οδούς στο κέντρο, τα σημεία όπου θέλουμε να φωτογραφίζεται ο κόσμος και στη συνέχεια να ανεβάζει τις φωτογραφίες του στα social media. Το ίδιο θα γίνεται και με τα φωτιζόμενα γλυπτά αλλά και τα γυάλινα κουτιά, ύψους 2μισι μέτρων, με αέρα, φως και πούπουλα, που θα τοποθετηθούν με διαφορετικό φωτισμό μέρα και νύχτα”.

Σωτήρης Κυριακίδης
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play