Το σχολείο Τουρισμού on Tour συνεχίζει τη διαδρομή του, από τη Χαλκιδική στην Κω

Το σχολείο Τουρισμού on Tour συνεχίζει τη διαδρομή του, από τη Χαλκιδική στην Κω

Ένα κινητό σχολείο, ένα σχολείο που κάνει το γύρω της Ελλάδας και έχει μαθητές επαγγελματίες  στελέχη αλλά και σπουδαστές από το χώρο του Τουρισμού: Αυτό είναι το Σχολείο Τουρισμού on Tour για το οποίο μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ με αφορμή το εκπαιδευτικό διήμερο που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκιδική, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ξενοδόχων και της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος. 
“ Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του ΙΝΣΕΤΕ ( Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) που ξεκίνησε το 2018  και έχει φέρει πολύ σημαντικά αποτελέσματα”, σημείωσε ο κ.Τάσιος. Όπως εξήγησε, η δράση του σχολείου Τουρισμού OnTour, είναι εμπνευσμένη από το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας και διοργανώνεται Πανελλαδικά από το ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
“ Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 11 σχολεία ενώ το επόμενο είναι στην Κω στις 23 και 24 Οκτωβρίου. Στη Χαλκιδική, το βανάκι του Σχολείου Τουρισμού OnTour έκανε την δεύτερη του στάση , το 2ήμερο 10 και 11 Οκτωβρίου, μετά από πρόσκληση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, ο οποίος ήταν και ο Τοπικός Διοργανωτής.
“ Φέτος καταφέραμε να έχουμε 350 συμμετοχές και 120 στα εργαστήρια, σε σχέση με πέρσι που ήταν 270, είχαμε σημαντική αύξηση. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος διψά για γνώση και νέες πληροφορίες τεκμηριωμένες και από ανθρώπους της αγοράς”, σημείωσε ο κ.Τάσιος. 
Στο σχολείο Τουρισμού On Tour που υλοποιήθηκε στη Χαλκιδική μίλησε μεταξύ άλλων και η  Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ. Το θέμα της αφορούσε στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τον ρόλο της επιχείρησης στην μετατροπή του ταλέντου σε επαγγελματία του τουρισμού. Εκτός από τις ομιλίες πραγματοποιήθηκαν και εργαστήρια με θέματα σχετικά με «Πρακτικές για ένα Ασφαλέστερο περιβάλλον στα Ξενοδοχεία», «Εργαλεία για την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις», «Η επικοινωνία σαν εργαλείο» «Εξυπηρέτηση πελατών – Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας».
Νικόλ Καζαντζίδου
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play