Του Αντώνη Τσολναρά
«Επιστρέψαμε στην κανονικότητα της διαπλοκής και των αποζημιώσεων των εργολάβων, το μετρό της Θεσσαλονίκης έγινε και πάλι ανέκδοτο, οι κάτοικοι της πόλης θα είχαν μετρό τέλη του 2020 με μελέτη που αφορά την ανάδειξη των αρχαιοτήτων, ενώ τώρα θα έχουν την άνοιξη του 2023» δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Αλέξης Τσίπρας μετά το πέρας της συνάντησής του με τον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.
Ο κ. Τσίπρας συνεχίζοντας τόνισε πως «με εμάς στην κυβέρνηση η Θεσσαλονίκη θα είχε και αρχαία και μετρό και τώρα η Θεσσαλονίκη δεν θα έχει τίποτα από τα δύο. Τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια έτρεξε πιο γρήγορα το μετρό από ότι τα τελευταία δέκα χρόνια, αρχές του 2016 ήμασταν στο 30% του έργου και έχουμε φτάσει στο 75%. Ο κ. Μητσοτάκης έκανε ένα ωραίο δώρο στον εργολάβο από την ΔΕΘ, καθώς από την καθυστέρηση του έργου θα κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια αποζημιώσεις, ίσως περισσότερα από ότι θα διεκδικούσε, αν τον αφήσαμε με πράξη νομοθετικού περιεχομένου να αυξήσει τα διόδια στην Αττική Οδό».
Από την πλευρά του ο Γιάννης Μπουτάρης υποστήριξε ξανά ότι υπάρχουν συμφέροντα πίσω από τις καθυστερήσεις του Mετρό, και ευχαρίστησε τον Αλέξη Τσίπρα για το ενδιαφέρον του.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατά την άφιξή του στο Μέγαρο και λόγω της 20λεπτης καθυστέρησής απευθυνόμενος στον Γιάννη Μπουτάρη σχολίασε, «συγγνώμη ήρθα με το μετρό γι’ αυτό άργησα».
Τον Αλέξη Τσίπρα υποδέχτηκε ο πρόεδρος του Μεγάρου Νικήτας Μυλόπουλος ενώ στη σύσκεψη με τον Γιάννη Μπουτάρη και την Κίνηση Πολιτών για την Κίνηση Πολιτών για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, είναι και οι βουλευτές Σωκράτης Φάμελλος, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, Κατερίνα Νοτοπούλου, Δώρα Αυγέρη, η κ. Μάλαμα, ο πρώην βουλευτής Τάσος Κουράκης, η πρώην υπουργός ΥΜΑΘ Ελευθερία Χατζηγεωργίου, ενώ μαζί με τον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης είναι και ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος, αλλά και η αρχαιολόγος Δέσποινα Μακροπούλου.
Συνάντηση Τσίπρα με Ζέρβα
Ο προέδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας στη συνέχεια συναντήθηκε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, ο οποίος δήλωσε πως θα είναι από τους πρώτους που θα κόψουν εισιτήριο στο μετρό της πόλης.
«Αν είχαμε ακούσει την άποψη συγκεκριμένων ατόμων το μετρό δεν θα είχε γίνει ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο οποίος τόνισε ότι η νέα Διοίκηση της Αττικό Μετρό «οφείλει να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις του έργου».
Ο Αλέξης Τσίπρας μαζί με το επιτελείο του αυτή τη στιγμή έχει την τρίτη και τελευταία συνάντηση του προγράμματος του με τους παραγωγικούς φορείς της Θεσσαλονίκης, μεταξύ άλλων με τη Διοίκηση της ΔΕΘ, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος, τον ΕΒΕΘ, τον ΣΕΒΕ και τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.
Ο Αλέξης Τσίπρας κατά την έναρξη της σύσκεψης με τους παραγωγικούς φορείς τόνισε ότι «ως πρωθυπουργός είχα έμπνευση να έρχομαι συχνά στη Θεσσαλονίκη δημιουργώντας και το γραφείο του πρωθυπουργού εδώ και με χαρά μου βλέπω ότι παρά τις αντιπολιτευτικές κορώνες, το γραφείο διατηρείται. Μπορεί να λένε ότι η Θεσσαλονίκη είναι η ατμομηχανή της οικονομίας, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει παραμελήσει αρκετά».
«Εμείς κάναμε προσπάθεια να λύσουμε τα προβλήματα και να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.