Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.: Νέα στρατηγική παραγωγής κουτιών εμφιάλωσης

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.: Νέα στρατηγική παραγωγής κουτιών εμφιάλωσης

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., που το 1998 εμφιάλωσε την πρώτη αμιγώς ελληνική μπύρα και άνοιξε τον δρόμο της μικροζυθοποιίας στην Ελλάδα με τη μπύρα ‘ΒΕΡΓΙΝΑ’, συνεχίζει το πλάνο καθετοποίησής της σχεδιάζοντας να προχωρήσει στην παραγωγή δικών της κουτιών εμφιάλωσης. Το γεγονός γνωστοποίησε ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας, Νικόλας Μπήλιος, μιλώντας στο ΕΤΒΑVIPE Studio που λειτουργεί εντός του Επιχειρηματικού Πάρκου της Κομοτηνής, ένα studio που δημιουργήθηκε σε συνεργασία της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. ΑΕ με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) για την προώθηση της τοπικής επιχειρηματικότητας.

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος του επενδυτικού προγράμματος 2024-2025 της εταιρείας, συνολικού ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των παραγωγικών μονάδων και την απόκτηση νέας γραμμής εμφιάλωσης. Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. δεν διανέμει μερίσματα αλλά επενδύει όλα τα κέρδη της στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Στο πλαίσιο της καθετοποίησης, η εταιρεία είχε προηγουμένως επενδύσει στην παραγωγή δικής της βύνης (‘Βύνη Θράκης’), κατασκευάζοντας σύγχρονο βυνοποιείο δίπλα στο ζυθοποιείο. Ο κ. Μπήλιος ανέφερε ότι μεγάλο ποσοστό της παραγόμενης βύνης εξάγεται παγκοσμίως.

Αναφερόμενος σε σημαντικά ορόσημα της εταιρείας, τόνισε ότι το 2006 η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. ήταν η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε σε συμβάσεις με γεωργούς για την προμήθεια κριθαριού, καθιερώνοντας τη συμβολαιακή γεωργία.

Σήμερα, η επιχείρηση προσφέρει στην αγορά πέντε κωδικούς μπύρας (‘ΒΕΡΓΙΝΑ’), συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης χωρίς αλκοόλ. Απασχολεί 150 μόνιμους εργαζόμενους και συνεργάζεται με πάνω από 3000 αγρότες για την προμήθεια πρώτης ύλης.

Ο κ. Μπήλιος μίλησε επίσης για την ανάπτυξη των αφεψημάτων (‘TUVUNU’), που περιλαμβάνουν τσάι του βουνού με μέλι και λεμόνι. Η φήμη των προϊόντων (‘TUVUNU’) έχει φτάσει μέχρι το Ντουμπάι, όπου πολλοί αναρωτήθηκαν αν πρόκειται για το energy drink της Ελλάδας.

Όπως επεσήμανε, το όνομα (‘TUVUNU’) προήλθε από την πρώτη ύλη του, το φυτό σιδερίτης, γνωστό και ως τσάι του Βουνού, που καλλιεργείται στην περιοχή.

Κλείνοντας τη συζήτηση, ο κ. Μπήλιος κάλεσε το κοινό να επισκεφθεί το ζυθοποιείο στην Κομοτηνή και να ξεναγηθεί στο μουσείο του. Ξεχωρίζει μια πυξίδα από αεροπλάνο που κατέπεσε, συνοδευόμενη από την αφιέρωση: «Για να μη χάσετε τον προσανατολισμό σας!»

Loading

Play