Το 94% των μελών του ΕΕΘ δηλώνουν ικανοποιημένα από το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από την εταιρία Interview για λογαριασμό του ΕΕΘ.
Τα ευρήματά της παρουσιάστηκαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου, με τον Μιχάλη Ζορπίδη να εκφράζει σ’ αυτήν τη μεγάλη του ικανοποίηση για το βαθμό ικανοποίησης των μελών του ΕΕΘ. Η δημοσκόπηση, όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Δημήτρης Βασιλειάδης, έγινε σε δείγμα 510 επιχειρήσεων-μελών του ΕΕΘ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ενημέρωσης και συμπλήρωσης στοιχείων του Μητρώου Μελών του Επιμελητηρίου, που έγινε μέσω συνολικά 25.000 τηλεφωνημάτων.
Όπως προκύπτει από τη δημοσκόπηση, το 24% του δείγματος έκανε χρήση κάποιας υπηρεσίας του ΕΕΘ τον τελευταίο χρόνο, με την πλειονότητα να αφορά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα (44%) και το ΓΕΜΗ (38%), με την ενημέρωση από το περιοδικό (25%), τη συμμετοχή σε σεμινάρια (19%) και σε επαγγελματικές εκθέσεις (6%) να ακολουθούν. Πολύ και αρκετά ικανοποιημένο από το επίπεδο αυτών των υπηρεσιών που είχε από το ΕΕΘ απάντησε το 94% και «λίγο/καθόλου» το 6%.
Το δείγμα απάντησε και σε ερωτήσεις για τους τομείς στους οποίους επιθυμεί/προτιμά να επεκταθεί η δραστηριότητα του ΕΕΘ. Στη σημαντικότερη από αυτές δήλωσε ότι προτιμά ως δράσεις τη φορολογική, νομική και τεχνοκρατική υποστήριξη (46%), την ενημέρωση γύρω από τραπεζικά θέματα (29%), τα συνέδρια και ημερίδες (27%), τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα (28%) και την υποστήριξη συναδέλφων που βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Τέλος, τα μέλη του ΕΕΘ προτάσσουν, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τη συνεργασία με τους δήμους (46%), την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (39%), τα ξένα Επιμελητήρια (35%), τα Πανεπιστήμια (25%) και άλλους παραγωγικούς φορείς της πόλης (20%).
Ικανοποίηση Ζορπίδη
Ο Πρόεδρος του ΕΕΘ στην ομιλία του τόνισε ότι:
«Η δημοσκόπηση είναι δευτερεύουσα ενέργεια. Ο αρχικός σκοπός μας ήταν να κάνουμε μία οργανωμένη δουλειά ώστε να μαζέψουμε τα ακριβή στοιχεία των μελών μας. Έτσι, επιλέξαμε τη μέθοδο της τηλεφωνικής επικοινωνίας με όλα τα μέλη μας ώστε το τηλεφωνικό κέντρο να επικαιροποιήσει όλα τα στοιχεία (μέιλ, τηλέφωνα κλπ) και να εμπλουτίσουμε τις βάσεις δεδομένων του Επιμελητηρίου μας. Σκεφτήκαμε όμως να κάνουμε παράλληλα και μία δημοσκόπηση, με την ευκαιρία των ίδιων τηλεφωνημάτων.
- Έχουμε πλέον την άποψη των μελών μας για το τι κάνουμε καλά αλλά και για το τι όχι, προκειμένου να το βελτιώσουμε.
- Με τα αποτελέσματα αυτά θα σχεδιάσουμε πολύ καλύτερα όλες τις επόμενες ενέργειές μας.
Και ένα μόνο σχόλιο:
Στο κομμάτι της αξιολόγησης των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου, τα μέλη μάς βαθμολογούν με άριστα! Η δραστηριότητα του ΕΕΘ βαθμολογείται με πολύ υψηλό βαθμό. Αυτό με συγκινεί και ταυτόχρονα με γεμίζει με ευθύνη για το μέλλον. Είναι μία μεγάλη αναγνώριση και για τη διοίκηση και κυρίως για το ακούραστο προσωπικό μας, το οποίο και ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου», κατέληξε ο κ. Ζορπίδης.
Ακολουθεί η δημοσκόπηση αναλυτικά: