Δύο μέρες πέρασαν μετά τη δήλωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ότι «τα τρένα θα είναι ασφαλή το 2027» και κανένας εισαγγελέας δεν παρενέβη για να σταματήσει τη λειτουργία του σιδηρόδρομου μέχρι να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών.
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός ομολογεί δημόσια ότι η σιδηροδρομική γραμμή σήμερα δεν είναι ασφαλής και με πλήρη γνώση τα τρένα συνεχίζουν να ανεβοκατεβαίνουν.
Είναι στο τιμόνι της χώρας από το 2019 και ανακοινώνει ότι η γραμμή Θεσσαλονίκη- Αθήνα θα είναι ασφαλής το 2027. Μία γραμμή είναι! Έχουμε μία μόνο σιδηροδρομική γραμμή! Μετά τον θάνατο 57 ανθρώπων, η κυβέρνηση δηλώνει ότι χρειάζονται τέσσερα χρόνια για να γίνει μία μόνο σιδηροδρομική γραμμή ασφαλής. Η Νέα Δημοκρατία κυβερνά από το 2019. Είχε 4 χρόνια να διασφαλίσει την ασφαλή λειτουργία των τρένων, αλλά όχι μόνο δεν το έκανε, αλλά υποσχόταν τρένα υδρογόνου το 2025, ενώ το βασικό σύστημα ασφάλειας δεν λειτουργούσε. Αν η βασική γραμμή θα είναι ασφαλής το 2027, για την υπόλοιπη Ελλάδα πότε θα είναι; Το 2057;
Αναρωτιέμαι αν διαβάζετε τα ποστ που ανεβάζετε. Γραφετε: «Οι πολίτες ζήτησαν περισσότερα και πιο γρήγορα βήματα μπροστά στη λειτουργία του Κράτους μας. Ασφαλείς και σύγχρονες συγκοινωνίες που να αξίζουν στη χώρα». Συγνώμη, δεν είστε σχολιαστής. Δεν έχετε έρθει από άλλη χώρα. Το κράτος που λέτε ότι δε λειτουργεί, είναι το κράτος που κυβερνάτε τα τελευταία 6 χρόνια.
Το ερώτημα δεν είναι πλέον αν υπάρχει πολιτική ευθύνη. Το ερώτημα είναι αν υπάρχουν και ποινικές ευθύνες.