Η ματιά των φοιτητών δημοσιογραφίας του ΑΠΘ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μουσική και δημιουργία σε πρώτο πλάνο

Η ματιά των φοιτητών δημοσιογραφίας του ΑΠΘ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μουσική και δημιουργία σε πρώτο πλάνο

«Στα ογδόντα σου να κοιτάξεις στον καθρέφτη και να πεις ότι έκανα αυτό που γούσταρα άσχετα από το αν έβγαλα λεφτά…», αποκαλύπτει ο Κώστας Χριστίδης, ο οποίος με το masterclass του «Συνθέτοντας μια ζωή ανάμεσα στο Χόλυγουντ και την Ελλάδα» στο πλαίσιο του προγράμματος Meet the future και με αφιέρωμα «Μουσική σε κίνηση: Η τέχνη του film scoring» του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για ενδοσκόπηση. Το masterclass αποδείχθηκε ένα ευχάριστο διάλειμμα γεμάτο συνειρμούς.

Ο Κώστας Χριστίδης, γνωστός συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής με μέντορα τον Christopher Young, έχει συνεργαστεί σε επιτυχημένες ξένες και ελληνικές κινηματογραφικές παραγωγές. Οι θεατές της σειράς «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, χάρη στις μελωδίες που πλαισιώνουν τους διαλόγους, πιθανότατα τον γνωρίζουν ήδη.

«Να ξέρετε», συμβουλεύει ο Χριστίδης, «για να δουλέψετε ως συνθέτες, πρέπει να αφήσετε το “εγώ” σας έξω». Σε έναν τομέα με μεγάλες απαιτήσεις, η σκληρή δουλειά δεν εγγυάται επιτυχία, αν δεν είστε διατεθειμένοι να κάνετε συμβιβασμούς και να διαχειριστείτε την αποτυχία. «Η μουσική είναι τέχνη και απαντάται στον καθένα διαφορετικά, μοναδικά, και αυτό είναι το μεγαλείο της», προσθέτει.

Η δημιουργία είναι αυτή που μας κρατάει ζωντανούς, και η κοινωνία έχει επικεντρωθεί στην ιδέα «δουλεύω για να κερδίζω» σε βάρος της «δουλεύω για να δημιουργώ». Εν τέλει, χρειάζονται άνθρωποι που να πονούν και να απολαμβάνουν αυτό που κάνουν, και φυσικά, να υπάρχει πολύ… πολύ μουσική!

Loading