Καρντάσια έχουμε Μετρό

Καρντάσια έχουμε Μετρό

Φανταστείτε να μπαίνετε πρώτη μέρα στο νέο πανάκριβο σπίτι που ο εργολάβος είχε καθυστερήσει πολύ να σας παραδώσει και να στάζει νερό η οροφή επειδή έβρεξε πολύ.

Και το καλύτερο να σας απαντούν: «Μην είστε τοξικός, αντί να χαρείτε τέτοια μέρα»!

Ας είμαστε αντικειμενικοί. Σε ένα τέτοιο έργο δεν έχει θέση η πολιτική κλάψα, τα πανηγύρια και οι κομπασμοί. Έγινε το αυτονόητο, που καθυστέρησε δεκαετίες και μας κόστισε πολύ. Υπερβολικά πολύ.

Στα εγκαίνια ήταν όλοι τους εκεί στην πρώτη γραμμή των επισήμων και ήταν όλοι τους υπέροχοι. Τώρα τι δουλειά έχουν υπουργοί, υφυπουργοί που το πορτφόλιο τους καμία σχέση δεν έχει με το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα σας γελάσω. Υποθέτω δεν είχαν κάτι καλύτερο να κάνουν; Εγκαίνια, γκλαμουριά, επικοινωνιακό σόου οκ το χω.

Οι Θεσσαλονικείς λοιπόν έχουν Μετρό. Με 12 χρόνια καθυστέρηση και 200 εκ ευρώ παραπάνω. 1 γραμμή. 13 στάσεις, μετά από 18 ολόκληρα χρόνια κατασκευής.

Το δημόσιο χρήμα με το οποίο θα αποζημιωθούν οι εργολάβοι από την έναρξη των εργασιών αγγίζει τα 500 εκατ. Ευρώ.

Για να σας δώσω ένα μέτρο σύγκρισης. Το Νοέμβριο παραδόθηκε μέρος του μετρό του Ριάντ στη Σαουδική Αραβία, τρεις από τις έξι γραμμές συγκεκριμένα. 22 εκατ. ευρώ κόστισε στο Μετρό Θεσσαλονίκης το χιλιόμετρο, ενώ στο Ριάντ 12 εκατ. ευρώ. 30 χρόνια μελέτες και 18 εργασίες για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στο Ριάντ τους πήρε 12 χρόνια για να το σχεδιάσουν, να το οργανώσουν και να το θέσουν σε λειτουργία.

Loading

Play