Με απευθείας ανάθεση ο σχεδιασμός λογοτύπου του Μετρό Θεσσαλονίκης
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Με απευθείας ανάθεση ο σχεδιασμός λογοτύπου του Μετρό Θεσσαλονίκης

Μπορεί τα δέκα χιλιόμετρα για τη μία και μοναδική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης να χρειάστηκαν 30 χρόνια για την κατασκευή της, ωστόσο αυτός ο χρόνος από ότι φαίνεται δεν ήταν αρκετός για να είναι έτοιμο το λογότυπο του έργου.

Έτσι η Ελληνικό Μετρό Α.Ε. αποφάσισε να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση σε εταιρία που εδρεύει στην Αθήνα. Γιατί όπως φαίνεται ούτε αυτό δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε εδώ στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το designmag.gr τον περασμένο Ιούνιο προκηρύχθηκε διαγωνισμός από τον οποίο θα προέκυπτε ένας νικητής με την αξία της σύμβασης να φτάνει τα 30.000 ευρώ. Απορρίφθηκαν όλες οι προσφορές –αξίζει να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό είχαν λάβει μέρος αρκετά από τα εμπειρότερα και γνωστότερα γραφεία σχεδιασμού στην Ελλάδα- και επειδή ο χρόνος πλέον ήταν μικρός μέχρι τα επίσημα εγκαίνια αποφασίστηκε να δοθεί το έργο όπως τα περισσότερα δημόσια έργα στη χώρα. Με απευθείας ανάθεση, με την ίδια αξία σύμβασης.

Loading