Χθες είχαμε άλλο ένα κάλεσμα δημοσιογράφων της Θεσσαλονίκης για άλλη μια δοκιμαστική βόλτα.
Ακολούθησαν οι κλασσικοί τίτλοι: «Το μετρό θα παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2024», «Η παράδοση του μετρό τον Νοέμβριο σηματοδοτεί ένα πολύ σημαντικό στοίχημα για την κυβέρνηση», «Θα ανακοινώσουμε το πρόγραμμα των επεκτάσεων», «Δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο που να καθυστερήσει την παράδοση του μετρό».
Και όλα αυτά για μία -ναι ΜΙΑ- βασική γραμμή 9,6 χιλιομέτρων η οποία δεν εξυπηρετεί ούτε καν το αεροδρόμιο, τα ΚΤΕΛ, και ούτε κατά διάνοια τη μεγαλύτερη μερίδα των εργαζομένων στη Θεσσαλονίκη.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης που ξεκίνησε το 2006 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2012, θα είναι για πάντα – παρά τους χθεσινούς χαριτωμένους τίτλους- το πιο μεγάλο κοινωνικό και οικονομικό σκάνδαλο διασπάθισης δημόσιου χρήματος, και αυτό δε μπορεί να αλλάξει ούτε με τις βόλτες roller coaster των δημοσιογράφων, ούτε με τα άρθρα εικονικής – διαστρεβλωτικής πραγματικότητας .
Δείτε επίσης: Ταχιάος: Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης το Νοέμβριο – Τι είπε για την επέκταση προς Καλαμαριά και FlyOver