Περί FlyOver το ανάγνωσμα: Τέσσερα χρόνια φαγούρας και… βλέπουμε

Περί FlyOver το ανάγνωσμα: Τέσσερα χρόνια φαγούρας και… βλέπουμε

Δεν χωρά αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα έργο που θα προκαλέσει πολύ μεγαλύτερα, από τα ήδη υπάρχοντα, κυκλοφοριακά προβλήματα. Η κίνηση στον περιφερειακό, αλλά και στο κέντρο της πόλης, θα γίνει ανυπόφορη.

Του Γιώργου Φακή

Ακούμε τους πολιτικούς του τόπου μας να τονίζουν διαρκώς (στα λόγια μόνο) ότι θα έπρεπε πρώτα να παραδοθεί το Μετρό και μετά να αρχίσουν τα έργα για το FlyOver. Όλα αυτά στα λόγια φυσικά, καθώς από πράξεις ένα απόλυτο μηδέν. Έρχονται χθες οι αρμόδιοι υπουργοί και αναφέρουν ότι το FlyOver θα είναι έτοιμο σε τέσσερα χρόνια και εμείς γελάμε φέρνοντας στο μυαλό μας το Μετρό, αλλά και τόσα άλλα έργα που ΣΥΝΕΧΩΣ καθυστερούν.

Βγαίνουν διάφοροι και κάνουν λόγο για «μόνιμη γκρίνια», προκειμένου να… ξεπλύνουν αυτό που θα συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια (άλλωστε θα αποτελεί θαύμα αν το Μετρό είναι έτοιμο το 2024, παρά τις διαβεβαιώσεις από επίσημα χείλη). Αυτοί οι «διάφοροι» αναφέρουν ότι πρέπει οι Θεσσαλονικείς να αλλάξουμε τις… συνήθειές μας και να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ περισσότερο. Μισό λεπτό. Συνήθειες είπατε; Είναι συνήθεια το να πηγαίνει κανείς στη δουλειά του σε καθημερινή βάση, χρησιμοποιώντας τον περιφερειακό για να μεταβεί από τα δυτικά στα ανατολικά και τούμπαλιν; Από εκεί και πέρα, για ποια ΜΜΜ μιλάμε; Για τον ΟΑΣΘ που εδώ και μια δεκαετία δεν… υπάρχει καν και τα αστικά χαλάνε καθημερινά;

Ναι κύριοι, στο εξωτερικό οι πολίτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ γιατί πολύ απλά αυτά λειτουργούν πράγματι με γνώμονα την αποσυμφόρηση της κίνησης. Στη Θεσσαλονίκη συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο και έως ότου ολοκληρωθεί το Μετρό (το πιο σύντομο ανέκδοτο ever) όλες οι μετακινήσεις θα αποτελούν μαρτύριο. Στην πόλη που η ολοκλήρωση των έργων καθυστερεί μόνιμα, αντί να κλείσουμε μια πληγή, ανοίγουμε και νέες. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.

Εδώ θα είμαστε και θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ελπίζοντας να μην γίνουμε μάντεις κακών ειδήσεων.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Λεωφορειακές γραμμές Express ενόψει της έναρξης κατασκευής του Flyover

Loading