Αυτό για κάποιο λόγο διαφημίζεται ως επιτυχία.
Περήφανος είναι ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης που έχουν ήδη μοιραστεί 6.000 αποβολές στα σχολεία για τα κινητά. «Η εφαρμογή του μέτρου είναι θεαματικά καλή, το έχει αγκαλιάσει η κοινότητα του σχολείου και οι μέχρι τώρα οι αποβολές είναι 6.043», είπε.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πανηγυρίζεις επειδή μέσα σε ένα μήνα χάθηκαν πάνω από 6.000 μέρες μαθημάτων για 6.000 παιδιά. Γιατί να πανηγυρίζεις για την αποβολή, για την αποχή από το σχολείο ενώ εκεί βρίσκεται όλη η ουσία της εκπαίδευσης;
Αντί να βλέπεις αυτές τις 6.043 αποβολές ως ένδειξη αποτυχίας του εκπαιδευτικού συστήματος, τις παρουσιάζεις ως “θεαματικά καλή εφαρμογή του μέτρου”. Ξέρουμε και εμείς να μετράμε… Γιατί δεν ανακοινώνουν τα νούμερα με τα κενά των εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμη και τέλη Οκτωβρίου; Τα νούμερα με τα παιδιά εκτός σχολικής στέγης; Πόσες είναι οι συγχωνεύσεις τμημάτων με αποτέλεσμα τα παιδιά τα σαρδελοποιούνται και οι εκπαιδευτικοί να μην μπορούν να επιτελέσουν έργο; Πόσα τα απίστευτα κενά της παράλληλης στήριξης, του νοσηλευτικού και βοηθητικού προσωπικού;
Πόσες αποβολές παίρνει για όλα αυτά άραγε το Υπουργείο;